Kvalmen er fæl..

Denne kvalmen kommer til å knekke meg. Er vært kvalm i hele dag, spist to brødskiver og drikki ett glass vann :-/ ingenting hjelper.. Så nå ligger jeg på sofaen og er kvalm og har hetetokter.. Håper det blir bedre etterhvert..var aldri så kvalm med noen av gutta

Har termin ca 22/23 februar

Sent from my iPad/iPhone using BV Forum mobile app

Denne kvalmen kommer til å knekke meg. Er vært kvalm i hele dag, spist to brødskiver og drikki ett glass vann :-/ ingenting hjelper.. Så nå ligger jeg på sofaen og er kvalm og har hetetokter.. Håper det blir bedre etterhvert..var aldri så kvalm med noen av gutta

Har termin ca 22/23 februar

Sent from my iPad/iPhone using BV Forum mobile app

Huff.. Ikke noe gøy med kvalmen :( husk å drikke mye så du ikke blir dehydrert :) god bedring :)

Er såååå enig! Er uggen dagen lang, klarte å spy på jobb, - vart litt bedre helt til jeg var ferdig med lunch og da kom den tilbake :P Er noe dritt.. Lykke til og god bedring :)

Pyton med kvalmen! Eg var på apoteket i dag, kjøpte meg seabands! Veit ikkje kva eg skal tru, men formen har vært litt bedre i allefall! Håpa det varer ;) men har ikkje lyst til å ha solmerker etter seabandsene då når eg skal til Spania, hehehe :p men går vel an å ta av og på eventuelt ;) viss de fortsetter å hjelpe :)

Så bra det fungerer. jeg klarer nå å sitte oppreist uten å bli kvalm nå da.. :) angrer på at jeg hadde servelat på brødskiva :P men nå blir det snart potetmiddag og det er aldri feil :)

Ekstremkvalme = jente i mitt tilfelle :p

Men går nok over skal du se :p

Jente født januar 2010 og gutt født august 2011 og spiren i magehuset ventes 03.02.14 :)

Det går nok over ja :) jeg må nok prøve å gjøre som veninna mi, ha druer osv i kjøla. også spise litt når jeg kjenner kvalmen komme.. må bare prøve det i hvertfall :)

De selger sånne armbånd mot bilsyke og sånt, har hørt de skal hjelpe mot kvalme. Tror apoteket selger de

Uff, god bedring alle dere med kvalme! Jeg er så heldig at jeg har hatt lite kvalme. Mest uvel, men det kan jeg leve med ;)

Spis veldig ofte. (Hver time) Saltkjeks, yoghurt, frukt, grønnsaker med dip, osv hvis du blir lei brød. Ristet brød eg godt og. :) Drikk farris, gjerne med eplejuice eller blåbærsaft og prøv ingefær. Det e knalleffektivt mot kvalme! :) Var bånnsjuk i 29 uker når jeg gikk me gutten min, lærte noen triks på veien som funket for meg. Og når ingenting annet hjelper? Afipran. :)

Back
Topp