Mamma-03-06-13-17
Forumet er livet
Er 12 uker i morgen og nå i helgen har kvalmen stoppet ❤ håper virkelig den er borte for godt. 6 uker med h%#vete
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja krysser fingrene for at det er over. Har vært så sykt dårlig.. :-/Så bra!! Må være fantastisk digg!! Både og runde 12 uker og å slippe kvalmen (ikke at jeg har vært så hardt rammet).
Huff kjedelig :-/Heldige deg. Kan si misunner alle som ble kvitt kvalmen / oppkast. Er 14 uker på vei og nå i uke 9 med kvalme og oppkast. Sliter inmæri med mat og drikke fortsatt får regelmessig intravenøs. Grusomt.
Veldig kjedelig, føler ikke har noen liv en sofa og doen. Det er ferie tid for oss nå og vi beveger oss kun til sykehuset 3 ganger i uka og litt gå tur når jeg klarer å komme meg litt vekk fra doen.Huff kjedelig :-/
Håper du blir bra snart ❤Veldig kjedelig, føler ikke har noen liv en sofa og doen. Det er ferie tid for oss nå og vi beveger oss kun til sykehuset 3 ganger i uka og litt gå tur når jeg klarer å komme meg litt vekk fra doen.
Håper din kvalmen er borte for godt og kan nyte tiden
Veeldig deilig ☺Det høres fantastisk ut å ikke være kvalm
TakkHåper du blir bra snart ❤
Jeg har også hatt kvalme i mange uker.. siden to dager etter befruktning faktisk ..hihi.. men når jeg kom til uke 11, var jeg plutselig i helt grei form. Kunne gjøre litt husarbeid og fikk til å være mer våken i løpet av dagen.Er 12 uker i morgen og nå i helgen har kvalmen stoppet ❤ håper virkelig den er borte for godt. 6 uker med h%#vete