Kvalmen er borte ☺

Så bra!! Må være fantastisk digg!! Både og runde 12 uker og å slippe kvalmen (ikke at jeg har vært så hardt rammet).

Heldige deg. Kan si misunner alle som ble kvitt kvalmen / oppkast. Er 14 uker på vei og nå i uke 9 med kvalme og oppkast. Sliter inmæri med mat og drikke fortsatt får regelmessig intravenøs. Grusomt.

Huff kjedelig :-/
Veldig kjedelig, føler ikke har noen liv en sofa og doen. Det er ferie tid for oss nå og vi beveger oss kun til sykehuset 3 ganger i uka og litt gå tur når jeg klarer å komme meg litt vekk fra doen.

Håper din kvalmen er borte for godt og kan nyte tiden :)

Veldig kjedelig, føler ikke har noen liv en sofa og doen. Det er ferie tid for oss nå og vi beveger oss kun til sykehuset 3 ganger i uka og litt gå tur når jeg klarer å komme meg litt vekk fra doen.

Håper din kvalmen er borte for godt og kan nyte tiden :)
Håper du blir bra snart ❤

Så deilig. Gleder meg til å bli ferdig med denne etappen.

Er 12 uker i morgen og nå i helgen har kvalmen stoppet ❤ håper virkelig den er borte for godt. 6 uker med h%#vete :-P
Jeg har også hatt kvalme i mange uker.. siden to dager etter befruktning faktisk ..hihi.. men når jeg kom til uke 11, var jeg plutselig i helt grei form. Kunne gjøre litt husarbeid og fikk til å være mer våken i løpet av dagen.
Så kom dagen 11+6, fy så dårlig jeg ble :/
I dag er jeg 12+0 - og jeg tror jeg har "vondt i magen"/kvalm fordi jeg har ul om ikke mange timer... nærvøs... :)

Back
Topp