Kvalmen e borte?!?!

GlædeMæMasse

Forelsket i forumet
Huff æ får helt angst hær æ sitter... både igår og hittil idag så har æ vært fri for kvalme, nåt som e UTROLIG deilig! Klarte tilogmed å spise litt lørdagsgodt igår! Men så blir æ jo kjæmpebekymra for at det skal være nå galt som gjør at den e borte, har ikke hatt nå andre symptoma i det siste =/ Vet jo at det går ann å være gravid uten å ha symptoma, men æ blir så redd.. Imårra ska vi på tidlig UL, æ bare håper av hele mitt hjerte at æ får se at alt e bra. Men prøver å forberede mæ på at det KAN jo være at det ikke e bra.. Ska ikke være lætt å slappe av når man e gravid gitt =p E man kvalm så håper man den blir borte, men når den blir borte så blir man kjæmperedd.. det hele e jo egentlig litt komisk!

For inn å leste og dær sto det akkorat det du skriver, at kvalmen kan avta i uke 9 =) Slapper bittelitt mer av nu! Takk =D E godt å bare lufte bekymringan litt, dæm blir straks litt mindre når det kommer nån beroligende ord! Æ ska krysse fingra og tær for at kvalmen din også snart blir bedre!!

jeg hadde to kjempefine dager på torsdag og fredag, var faktisk nesten sulten. I går var det verre igjen. Krysser fingrene for at vi bare er blant de heldige som begynner å bli bedre allerede nå:) vi skal på ul på tirsdag så vi får i hvertfall svar snart. Masse lykke til i morgen!

Skjønner at du reagerer :) Men det er helt normalt å ha svigninger når det gjelder symptomer. Godt at du skal på tidlig UL i morgen da så får du sannsynligvis senket skuldrene etterpå :) Bare nyt tiden hvor du føler deg bedre! Lykke til og håper du får se en sprellende baby! Det er så fantastisk å se den på skjermen <3

uff skjønner hvordan du har det, jeg blir også redd med engang det er forandringer. Sliter med kvalme selv, men tror det driver å letter. Derimot har de ømme puppene blitt borte trodde ikke det skulle skje så tidlig, pluss att jeg har fått tilbake murringer...haff. orker nesten ikke tenke på det. så jo liv på ul for 2 uker siden, så da må jeg satse på att det går bra.

hold oss oppdatert;) og lykke til, alt er nok bra <3

Har vært på UL nu (se eget innlegg) og alt va bra! Da priser æ mæ bare lykkelig for at kvalmen e borte og ska nyyyyyte resten av tida =)

GlædeMæMasse skrev:
Har vært på UL nu (se eget innlegg) og alt va bra! Da priser æ mæ bare lykkelig for at kvalmen e borte og ska nyyyyyte resten av tida =)

dette var gode nyheter

Min kvalme forsvant også i uke 9 og kom tilbake i uke 11 ;) 
Så det er nok i skjønneste orden skal du se, men skjønner du blir bekymret!

Back
Topp