KVALMEN DELUXE .NO!!!!!

skranglå

Forelsket i forumet
Har ikje opplevd maken eg te kvalme...kan ikje huske eg hadde det slik sist da eg gjekk gravid...heilt utrolig..har ligget strekk ut nå heila ukå...får ikje såve for eg e kvalmen .orke ikje tenke for eg e kvalmen,orke ikje spsie for eg e kvalmen.orke ikje drikke..ja alt e heilt pyton...blæ......og det å kjøre litlå mi i barnehagen e etterpå som eg har gjennomført et maraton...heilt vrak etterpå......

sorry klaginga folkens men detta måtte bare ut.... for kvar minste ting eg skal gjere må eg liksom bruke lang tid på å forbrede meg til for kvalmen tar heilt av.... men men d positive e at nå e d vel kun 2 -. 3 uker igjen så gir d seg....står d skrevet...men slik d e nå føles 15 min som en evighet..... men men får finna teppet og planta meg lengre nedi sofaen og håpa kvalmen plutselig blir borte:-) en ting så e fint e jo at i dag e d fredag og helg...whop...whop.... :-) :-) :hello2

Skjønner veldig godt hvordan du har det. Blir sprø av kvalmen! I hvertfall når den varer og varer og varer. Klarer å få i meg mat, men ikke lage den. Å åpne kjøleskapet er helt forferdelig med så mange lukter. Blæh! I tillegg får man dårlig samvittighet. Er borte fra jobb, og har en samboer som må gjøre alt i huset. Vi får håpe det gir seg snart :)

me får krysse fingrene....har hatt fri uke denne ukå eg så har slept å sykemelde meg men neste uke e d på an ijgen me job bmen forsette kvlamen må eg nok kryppe te korset og sykemelde meg...menmen sist eg va gravid sa alle at va du kvalmen hadde babyen d godt..så før holde fast på den tanken så lenge eg kan.. :-)

Uffda.. Det der høres ikke godt ut.. Håper det kommer seg fort for dre begge to..

Takk for det :) Leste en artikkel om at kvalme mødre fikk smarte barn. Hehe. mye rar forskning der ute, men er en morsom trøst. Jeg ser ann formen i helgen, og sykemelder meg hvis det ikke blir bedring. Et lite lyspunkt er at det bare er 2 uker til ul. Blir nok verdt det når man ser knøttet for første gang :)

Jeg skriver under på denne. Jeg er umenneskelig kvalm. Jeg kaster ikke opp. BANK I BORDET!!!!!!! Men kvalmen er der og jeg er ikke oppegående i det hele tatt. Enda jeg har en på 1 år som krever sitt om dagen. Men søkt barnehage plass nå så får håpe han får plass snart sånn at jeg kan hente meg inn igjen.

Kjenner meg så altfor godt igjen, ingenting frister og nesten alt kommer opp igjen :( Bare håper så inderlig det gir seg ved 12 uker, bare 3 igjen.... he he :) Er sykmeldt fra deltidsjobben (er student) og fått kvalmestillende fra legen, uten noen effekt....

Her går det også i kvalme, i dag leverte jeg størstemann i bhg og gikk rett hjem og la meg og sov i 5 timer, blir helt utslitt av kvalmen. Jeg kaster ikke opp så mye, et par ganger om dagen kanskje og heldigvis veldig lite hver gang. Jeg hadde det sånn med de to andre også, dvs med førstemann kastet jeg opp bare noen ytterst få ganger, da begynte det å gi seg i uke 12 og helt i uke 15, med andremann kastet jeg opp daglig og til langt etter uke 20.

Nå er jeg sykmeldt til uke 12-13 i første omgang og håper at det skal blir bedre fra da.

Back
Topp