Kvalmen borte?

Floken

Forumet er livet
Wooohoo.. Har vært kvalmefri (sånn noenlunde) i ca 1 uke nå..
Noen andre som allerede er blitt kvitt kvalmen?

Jeg og :):):) Og det er sååå herlig. Er kun kvalm med en gang jeg våkner og seint på kvelden, men det kan jeg fiiint leve med :)

Så deilig, da! Jeg er bare kvalm innimellom, går helt fint å leve med :-) Var det gjennom mesteparten av svangerskapet sist, så regner ikke med at det gir seg med det første.

Har blitt mye bedre i det siste ja, har aldri kastet opp da så skal ikke klage :)

Nei her spyes det hvertfall en gang om dagen enda..Kvalmen er på plass..Var kvalm til uke 20 sist og spydde hele veien.. Skal til legen nå og forlenge sykemeldinga mi.. :/

er 11,5 uker her, og fortsatt dritkvalm.. var kvalm til fødsel sist, så håper det gir seg snart denne gangen!!!!!

helenus skrev:

Ja, det kan virke sånn for meg også. Har ikke vært kvalm på et pr dager.

helenus skrev:

Me too, mee too

Bortsett fra ei uke med oppkast, så har jeg greid å ha noenlunde kontroll over kvalmen! Bare jeg spiser ofte, og ikke stresser for mye (lettere sagt enn gjort), så holder kvalmen seg unna.
Så jeg føler absolutt at det er levbart sånn som jeg har det nå :D

Kvamen nesten borte her også wii

Litt innimellom, men det går fint ann å leve med .. Så deilig å være gravid uten å være kvalm!!

jaaa!!!!! SÅ DEILIG!!! spyr fortsatt sånn 2-3 ganger på morningen ..men så går det over :D

Var mye bedre i går enn det jeg har vært tidligere, og idag har jeg ihvertfall hatt en god start på dagen......så jeg håper det fortsetter å holde seg borte, var ikke så dårlig sist og kunne ikke skjønne hva de andre mente kunne være så ubehagelig. JEG VET DET NÅ!!!!!! Det eneste som hjelper på kvalmen her er sitron så her spiser vi en tre til fire hver dag!!!!!

Back
Topp