Kvalmen borte, men hvor er matlysten....

sunway

Forelsket i forumet
De siste dagene har kvalmen og brekningstendensen nesten vært fraværende, men hvor er matlysten. Har ikke lyst på mye, og i vert fall ikke frokost. Nå har jeg nettopp drukket 3 glass appelsinjuice for å få ned halvannen skive, og da ligger skorpene igjen. Sukk. For må jo spise for ikke å bli kvalm da.

Det værste måltidet er jo frokost og kvelds. Men heldigvis kan jeg nå gå litt lenger tid mellom vært måltid, før var jo det hver time, slitsomt.
Gleder meg sykt til matlysten er tilbake. Dette er jo ikke første gang jeg er gravid, men jeg har alltid fått lysten tilbake på alt, men kanskje ikke før ungene er ute og en stund etter det jeg har turt å prøve. Og noen ting spiser jeg ikke når jeg er gravid uansett, og en ting er taco og nachos, det blir ikke spist igjen før ungen er ute. Elsker sånn mat og vil ikke ha flere dårlige opplevelser med den maten igjen, hadde en ekkel opplevelser med nummer to, og spiser det derfor ikke så lenge jeg er gravid. Gleder meg sykt til ungen er ute og jeg kan fråtse i meksikansk mat igjen.

Back
Topp