Kvalmen borte i morgen?

TuttiFrua

Glad i forumet
Det hadde vært noe... Tenk om jeg kunne våknet i morgen og ikke følt meg hverken svimmel eller kvalm i den form at alt er fortsatt bra. Bare at jeg ikke har dette store ubehaget lenger! Nå er jeg lei av å ligge rett ut på sofaen etter ei lang uke. Har blitt helt ødelagt i ryggen... Vet det mest sannsynlig ikke skjer...men krysser fingrer og tær! ;)

Jeg vil gjærne si at dette går over om en stund så bare hold ut....:)

Men jeg spydde hver morgen i 42uker sist... Så jeg sier heller lykke til å håper du kommer deg fort..

huff,var kansje ikke så fint gjort av meg dette.. Men aaaaalt er glemt når lillenurk er på magen:):)

krysser fingra for deg :) hjelper det ikke med noe ingefær elleR gamle kjærring råd heller?

Har prøvd ut noen kjerringråd, bl.a ingefær men det hjalp ikke. Har fått akupunktur, så håper det begynner å hjelpe. ;)

Hehe ;) har tenkt sånn hver kveld:p men neida det blir bare verre ;) ingefær hjelper ikke her heller... Fra jeg står opp til ut på ettermiddagen er jeg sengeliggende :p men tror nok det blir bedre etterhvert :)

Har hatt tre behandlinger med akupunktur nå, fikk siste idag med noen ekstra nåler for svimmelheten. Har nok lavere blodtrykk enn ellers. Føler meg bedre i kveld. :) har til og med orket å stelle og legge gullet i kveld! For en deilig følelse! Det kunne jeg nemlig IKKE gjort de tidligere dagene. :) Et stille JUHU... for at det går rette veien nå ;)

Føler med deg! Her har jeg akkuratt begynt i jobb etter endt permisjon.KJEMPE kvalm og ikke minst trøtt! Har også ei tutt på 9 mnd som krever sitt etter jobb, eg samboer som trener masse OG mini sover aldri natta gjennom. Hun sover sjelden 2 timer sammenhengende før det er kaos

Har bare ett råd, Pepsi Max i store dunger...:)

Gå på apoteket og kjøp Seaband. Spøy som en gal og var kjempedårlig hele lørdag til jeg fikk tak i de. Jeg har hatt de på siden da, og så fort jeg prøver og ta de av kommer kvalmen snikende. Er ikke kvalm lengre, bare litt uggen ;)

Back
Topp