Kvalmen borte etter 2 ganger med akupunktur!!

majjan

Glad i forumet
Marshmallows 2022
Flere som prøvd akupunktur mot kvalmen? Etter timen forrige uke merket jeg en forbedring, fikk flere gode perioder. Hadde andre time igår. I dag=ingen kvalme!! Trodde ikke det skulle fungere så bra.

Det skal jeg prøve hvis kvalmen kommer tilbake! Kvalmen forsvant nesten i helga som var, og siden har jeg verken kastet opp eller vært veldig dårlig. Litt urven noen ganger, men det tåler jeg:happy: så håper jo jeg slipper å prøve det ut;)

Flere som prøvd akupunktur mot kvalmen? Etter timen forrige uke merket jeg en forbedring, fikk flere gode perioder. Hadde andre time igår. I dag=ingen kvalme!! Trodde ikke det skulle fungere så bra.

Oi så bra!

Jeg har prøvd akupunktur mot kvalme flere ganger, dessverre uten effekt for meg. :( (Heldigvis gratis hos jordmor, så tapte ikke noe på å prøve.)

Omg det høres jo helt fantastisk ut:love7 men jeg har så nålskrekk :dontknow

Oi så fantastisk :D! Jeg tok modningsakupunktur i forrige svangerskap, synes det var veldig spennende og overhode ikke smertefullt :)

Så fantastisk da! Tror nesten jeg må ta en telefon til jm å høre om hun gjør dette eller om hun vet om noen i nærområdet. :)
Jeg fikk akupunktur på sykehuset for å få i gang melken sist grunnet stort blodtap. Litt ubehag akkurat i det hun satte nålene, men ellers merket jeg ikke noe. Om det var tilfeldig eller ei, det vet jeg ikke, men 2 timer senere begynte melken å renne :hilarious:

Back
Topp