kvalmen begynner å avta :D

Lykke liten

Glad i forumet
Sensommerbarna 2019
Endelig merker jeg at kvalmen begynner å forsvinne sakte men sikkert, å det følels herligt :) har i 2 dager nå klart å fungere noelunne, i fag kunne jeg reise på besøk til et vennepar uten åbli dårlig av bilturen. Håper bare det forsetter slik nå framøve :) andre som merker at kvalmen avtar å vilken uke er dere kommet i? Jeg er 7+ 2

merker heller andre veien at den kommer :(

Uff føler med deg :( håper den gir seg på deg også.. jeg gikk kvalm hele dagen fra rundt uke 3 :/

Uff føler med deg :( håper den gir seg på deg også.. jeg gikk kvalm hele dagen fra rundt uke 3 :/

er 6+4... Kjenner ikke kvalmen hele tiden, men er rundt når jeg er sulten, men da føler jeg meg så kvalm at jeg brekker meg når eg tenker på mat.. :(

Jeg er 7 uker og har vært utrolig dårlig siden 5. I går var første dagen jeg følte det var lys i tunnelen:D er fortsatt fyllesyk hele dagen, men mer fungerende. Det kjipe er at jeg er mer sliten og trøtt:P men heller det enn kvalm!:)

Sent from my iPhone using BV Forum

jeg er 8 uker i dag å har aldri hatt noe kvalme i forbindelse med dette svangerskapet.. nesten så det bekymrer meg...

Kjenner meg igjen der, med at jeg er ekstra ekstra trøtt. Men enig med deg at det e bedre enn kvalmen ;)

Heldig du som slipper unna kvalmen. Det er ikke moro å være dårlig hele dagen, du får ikkje gjort noe :/

jo sånn sett.. men samtidig så er det jo en bekreftelse på at alt er som det skal der inne å det å ikke ha noen tegn er skummelt syns jeg..

Her kom kvalmen 7+4 :-/ Men så lenge det er akutt kvalme som blir borte ved oppkast overlever jeg :) syns mere synd på de som går konstant kvalm og ikke får ned mat stakkars :(

Sent from my iPhone using BV Forum

Her varte den fæleste kvalmen i 5 dager, så gikk den over.. er nå bare litt uggen.. kjekt me den "bekreftelsen" at alt er bra, men fy søren kor jævlig også!

Min kvalme begynte å avta 8+4, men snek seg tilbake i går 9+1.
Mitt beste tips mot kvalmen er å få i seg nok vann, for forstoppelse kan være en årsak til kvalme og alt i kroppen henger somregel sammen når det kommer til stykke.
Om man mister et symptom betyr ikke nødvendigvis at det er noe galt.

Jeg og er bare uggen nå, men skikkelig kvalm når jeg er sulten og ca15-30 etter at eg har spist så tilbake til uggen. Ja det er jo et sterkt symptom men som nevnt ovenfor trenger ikke være noe gale om du mister et el 2 symptom. :)

Jeg er kvalm hele døgnet, hver dag! Skal til legen til uken, fordi jeg er så dårlig at jeg ikke får i meg mat.

Når skal dette gå over?? :( :(

gleder meg til det blir bedre, her blir det bare mer oppkast å mindre mat inn. Ser fram til dette er over.

Nå har jeg vært kvalm og uvel siden ca 7 feb. Er fortsatt uvel:( Ligger for det meste helt i ro på sofaen. Er 10+3 i dag

Uff, det er ikke godt dette her. Men vi går posetive og ubedkrivelige herliger dager og uker i møte .:) etter den kraftige kvalmen roet seglitt hrr har jeg blitt sinnsykt svimmel :/

Min har begynt å avta litt nå, 11+2 (1) :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp