Kvalmen øker på

Kristin1988

Betatt av forumet
Jeg er 10 uker på lørdag og de siste to dagene har kvalmen tatt seg så vannvittig opp. Jeg er konstant dårlig og har så lite energi nå.. Flere som har opplevd at kvalmen har tatt seg opp istedenfor å slippe taket?

Samme her! Er 10+2 og ligger strak ut gjennom hele dagen..

10+2, og meget redusert :(

Jeg er 9+0 og har hatt lite kvalme hittil. Men i går og i dag har jeg vært såå ubrukelig :-P kvalm og trøtt, men får ikke sove natten gjennom. Men det er jo bare et på en måte et tegn på at alt går bra inni magen :-)

Da er det kanskje ikke uvanlig at det tar seg litt opp før det slipper taket. Jobber 50 % for tiden, men i dag måtte jeg gå hjem etter ca 3 timer. Har bare sovet og lagt på sofaen og vært helt ubrukelig i hele dag...

Jeg ligger rett ut - i senga... Er oppe å tisser ca tre ganger i døgnet, ellers ligger jeg her! Men, for mange går symptomene opp og ned, og jeg har hørt både uke sju og ni vært nevnt som noen av "toppene" med kvalme.... Vi får holde ut - og håper den lille i magen gror ekstra godt sånn som vi har det for dem ❤️

Hos meg var kvalmen definitivt verst i uke 9/10:meh: Er nå i uke 11 og føler at kvalmen er på vei bort. Første dag på lenge uten oppkast og med betydelig mer energi. Kunne til og med lage middag i dag;):)

Har gått veldig opp og ned her, men føler at kvalmen har tatt seg opp nå i det siste. Er 10+0 i dag :-) Jeg synes det er "bekreftende", men samtidig fryktelig irriterende :-)

8+0 og jeg er bedre! O.o Håper ikke det er er dårlig tegn.. Glad jeg skal til ul om fire uker!

Jeg og har hatt tiltakende kvalme og magevondt. Det har vært litt frem og tilbake med meg fra dag til dag, men uke 9 og uke 10 nå har vært verst så langt. Håper det har tenkt å roe seg litt etter hvert.......

Var enormt kvalm i uke 5 og 6, litt bedre i uke 7 men nå i uke 8 igjen er det værre en noen gang med oppkast også :(

10+1 i dag og har blitt litt bedre den siste uka. Tror det henger sammen med at jeg har begynt på jobb, og det syns jeg har vært fint :) Har derimot blitt mer plaget med kollikksmerter og noe brekninger/uggen på kvelden, men desto bedre på dagtid :)

Må si jeg gruer meg litt til og starte på jobb igjen når ferien er over mandag. Har blitt kvalm og uvel siste uken, spesielt om jeg ikke passer på kosten eller er trett! Ifølge UL er jeg 9+2. En uke tilbake utifra mens.. Også har jeg bare nattevakter så faren er stor for at jeg blir trett og dermed kvalm!! Har ikke hatt noe symptom på graviditeten før nå! (Annet enn blødninger!)

Kvalmen hadde begynt å bli litt bedre følte jeg, men så plutselig i går ble jeg skikkelig dårlig og kastet opp. Fikk nesten ikke sovet i natt fordi jeg følte at jeg hele tiden måtte spy :( er dårlig nå på morgenen også...virker som kvalmen bare øker på...er 8+6 i dag

Har fått ny type kvalmestillende nå, så håper den vil gi litt lindring.. Var inne på væskebehandling på fredag, og blir nødt å ha det ca 2-3 ganger i uken fremmover til dette gir seg så jeg klarer å spise/drikke selv igjen :-\

Back
Topp