Kvalmefri noen dager

Meluca

Gift med forumet
Desemberskattene 2014
det har vært helt utrolig herlig, men jeg har brukt seaband hver eneste dag 24/7. Ble litt stramt i går så har hatt de av siden i går ettermiddag. I dag kom kvalmen sigende igjen :( Så ser ut til at jeg er pent nødt til å ha de på får å i det heletatt skulle ha en kvalmefri dag. Nå vet jeg i allefall at jeg ikke er symptom fri i allefall :P

det har vært helt utrolig herlig, men jeg har brukt seaband hver eneste dag 24/7. Ble litt stramt i går så har hatt de av siden i går ettermiddag. I dag kom kvalmen sigende igjen :( Så ser ut til at jeg er pent nødt til å ha de på får å i det heletatt skulle ha en kvalmefri dag. Nå vet jeg i allefall at jeg ikke er symptom fri i allefall :P
Skulle gjerne hatt en kvalmefri dag :( er sååå kvalm å har kastet opp vær dag :(

<3 venter en vinterbebi <3

Da skal hvertfall ikke jeg ta av mine enda så ubehagelig de er til tide. Vis det er de som holder unna kvalmen :P digg :D

Desember 2014

Bruker App

Da skal hvertfall ikke jeg ta av mine enda så ubehagelig de er til tide. Vis det er de som holder unna kvalmen :p digg :D

Desember 2014

Bruker App
Bare en måte å finne ut av det på :P hehe

Jepp, de er på 24/7!:p tør ikke ta de av for kvalmen kan jo være værre uten hehe ..

<3 venter en vinterbebi <3

Seaband hjelper på kvalmen til en viss grad, tør ikke tenke på hvor dårlig jeg hadde vært uten...

Ja, fungerer ikke på meg :-/!! Spydd siden uke 6, morgen og natt .. Blææææ

Lykkelig gravid ❤️
Så utrolig kjedelig. Ingenting er værre enn den konstante kvalmen og oppkast. Håper det dabber av snart.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Seaband hjelper på kvalmen til en viss grad, tør ikke tenke på hvor dårlig jeg hadde vært uten...
Det fant jeg ut i dag. Å fy så dårlig jeg ble. Rett på do etter frokost. De blir på en stund til ja.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

I går tok jeg en afipran, men i dag har jet klart meg uten hittil. Har på seabands, og er kvalm, men langt på nær så ille som det har vært, så tror faktisk seabands hjelper!

sendt fra mobilen via BV-appen

Har følt meg smått bedre de siste dagene etter at jeg kutta ned på vitaminene. Tok kun den mest nødvendige pilla.
Så langt i dag har jeg enda ikke tatt den og jeg føler meg storartet og har spist 3 skiver, et eple og en baban og drukket to glass juice og et glass vann.
Til og med en god bit sjokolade fikk jeg ned.

Har følt meg smått bedre de siste dagene etter at jeg kutta ned på vitaminene. Tok kun den mest nødvendige pilla.
Så langt i dag har jeg enda ikke tatt den og jeg føler meg storartet og har spist 3 skiver, et eple og en baban og drukket to glass juice og et glass vann.
Til og med en god bit sjokolade fikk jeg ned.
Her tar jeg bare folat og medisinen min da som jeg MÅ ta. Ellers 0 vitaminer.. Selv om jeg sikkert burde.
Men ser nå ut til at du har fått en del vitaminer i deg av det du har spist i dag da :P

Oppdaget på lifeline care pakka at alle 4 pillene tilsvarte 100% av dagsbehovet. Har nok fått i meg for mye av noe. :/

Back
Topp