kvalmeeee

Jeg har så stor kvalme det er helt utroligt, jeg vet ikke hva jeg kan spise eller drikke så jeg kan slippe å ha denne kvalmen????

Er det noen tips eller råd som kan hjelpe meg så er det bare å skrive ned til meg :)

det positive av den kvalmen fikk meg til å slutte å røykke helt og jeg er en person som har røykket 20 om dagen i 11 år.

trenger litt hjelp til kvalmen uffffff ikke noe godt ..............

Lite til hjelp, men da er vi to.. Er stort sett kvalm hele døgnet, desidert verst om morgen og ikke minst kveld.. Fordelen er at jeg spiser veldig lite usunt om kvelden da hehe!

Om morgnen drikker jeg gjerne litt isvann med en gang jeg står opp, det døyver noe. Tenkte først at det sikkert kom når det var et par timer siden sist måltid, men har prøvd å spise jevnt og lett annenhver time uten at det heller hjalp det spor.

På jobben har jeg Pringles i skuffen, det hjelper litt innimellom. Er også helt overfølsom for lukter og blir kvalm av det minste.

Skjønner nå hvor heldig jeg var med førstemann haha!

spis ofte og lite. pass på å hverken bli sulten eller mett

Jeg har fått lindrende virkning av Pukka Ingefærte. Kvalmen er ikke borte, men den er definitivt svakere:-) Er kvalm stort sett hele dagen jeg også.

tusen takk for tipsene setter pris på at dere gir meg råd skal prøve alle for å se om det hjelper litt,håper den forsvinner snart hadde ikke så mye kvalme før bare kastet opp litt og det er bare det .

salt lakris forresten!!! ah.. min redning!!!

Jeg drikker mye farris, iste, vann.. og spiser en del salte kjeks. Det hjelper litt.. :)

Har det akkurat likedan! Er i tillegg veldig svimmel og skjelven :( grusomt! Har prøvd dem reisesyke armbåndan, uten effekt! :/

Har mange gang dem siste dagene, tenkt om jeg klarer å gå igjennom et svangerskap. Skal begynne i ny jobb der jeg ikke har sakt til sjefen at jeg er gravid enda! Har kjempet meg igjennom et kurs i helgen, vært helt forferdelig! :/ har ikke krefter til å gjøre noe hjemme og nærkontakt med samboer har ikke funne sted på 3 uker, ikke et kyss eller en klem engang.. :/

uffffff forstår hvordan du har det,håper det går bedre for deg,jeg prøver nå reisesyke armbåndene så for håper de funker for meg har dempa litt men trur ikke dem greier det helt.
ønsker deg alt det beste:)

Ikke at jeg har brukt dette, men har hørt at før du reiser deg ifra senga "kos" deg med noen salte kjeks og vann. Ikke stress for da har det ikke noe hensikt.

Back
Topp