Kvalmedempende

Vårmamma

Forelsket i forumet
Noen andre som har fått kvalmedempende medisiner? Jeg har prøvd SeaBand uten noen særlig effekt, og fikk resept på Phenergan. Etter 3-4 dager har jeg fortsatt ikke lyst på mat og jeg er så sinnsykt trøtt. 

Har unngått det til nå, bruker seaband fra jeg våkner og til etter middag. Passer på å få i meg nok mat og drikke utover kvelden så berger jeg...

Fått resept på afipran, men det virker ikke:-( kroppen må bare igjennom dette!

Afipran, men synes ikke det har effekt... Kunsten er å faktisk spise, jeg blir kvalmere av å ikke spise. Spis hele tiden (salte kjeks, eple, banan, det du har lyst på).

Jeg blir bare enda mer kvalm om jeg ikke spiser.. da blir det virkelig ille!

Her må det bare spises for å bli bedre.... og det hjelper...så da er kunsten å alltid ha noe sunt i vesken:-)

Tutto81 skrev:
Her må det bare spises for å bli bedre.... og det hjelper...så da er kunsten å alltid ha noe sunt i vesken:-)

I veska?? Hjelper nok ikke for meg! Har ikke brukt veske eller vært ute av huset på 3 uker! Jeg er helt DESPERAT etter å bli kvitt denne kvalmen!! Jeg gjør HVA SOM HELST! Nesten... GI MEG EN PILLE!!

Spise funker ikke på meg hvertfall. ALT eg spiser kommer opp igjen. Men så av prinsipp tar jeg ALDRI pillere når jeg er gravid. Absolutt ingen ting.. Så vi må vel bare komme oss i gjennom dette og :)

Jeg er også veldig skeptisk til å ta piller, men legen mente at det var det beste. Vekta går bare nedover, jeg spiser mindre i løpet av en dag enn jeg vanligvis spiser til lunsj, og jeg orker ikke engang å løfte toåringen min. Og som en annen sa, nytter ikke å ha noe sunt i veska når man ikke orker å bevege seg utendørs.
Jeg drikker endel appelsinjus og noe suppe, og om kvelden klarer jeg kanskje to brødskiver. Klarer ikke frukt, ikke kjeks, ikke yoghurt. Til middag i dag spiste jeg to poteter med litt smør på, kjøtt klarer jeg ikke. Noe kokte grønnsaker til middag noen dager.. Men før klokka 16 er det tilnærmet umulig å spise noe som helst.

Vårmamma skrev:
Jeg er også veldig skeptisk til å ta piller, men legen mente at det var det beste. Vekta går bare nedover, jeg spiser mindre i løpet av en dag enn jeg vanligvis spiser til lunsj, og jeg orker ikke engang å løfte toåringen min. Og som en annen sa, nytter ikke å ha noe sunt i veska når man ikke orker å bevege seg utendørs.
Jeg drikker endel appelsinjus og noe suppe, og om kvelden klarer jeg kanskje to brødskiver. Klarer ikke frukt, ikke kjeks, ikke yoghurt. Til middag i dag spiste jeg to poteter med litt smør på, kjøtt klarer jeg ikke. Noe kokte grønnsaker til middag noen dager.. Men før klokka 16 er det tilnærmet umulig å spise noe som helst.

noen form for rett i koppen? knekkebrød på nattbordet?
Mineralvann a´la farris? 

Back
Topp