kvalmebånd fra apoteket

Viapia

Flørter med forumet
Det funker jo:-) anbefales

Så bra:)) Håper jeg slipper å teste de ut..

JA!!!Jeg bruker mine hele tiden.

Da må jeg teste det, for her har kvalmen kommet :(

Brukte disse sist, det var sånn jeg ble røpet på jobb- noen viste hva de var til! har gitt dem bort...

Så bra det finnes et alternativ. Nå håper jeg at jeg ikke blir noe særlig kvalm i graviditeten, og om jeg blir, kan jeg ikke bruke det  på jobb. For der skal det være hemmelig en liten stund til ;-)

Cec* skrev:
Så bra det finnes et alternativ. Nå håper jeg at jeg ikke blir noe særlig kvalm i graviditeten, og om jeg blir, kan jeg ikke bruke det  på jobb. For der skal det være hemmelig en liten stund til ;-)

Da er det bare å dra frem pokerfjeset å si de hjelper mot svimmelhet f.eks.Jeg har den som unnskyldning i bakhånd hvis jeg blir bustaEr jo snakk om akupunktur å det kan man fint snakke folk rundt, hihi. Bare å si man fikk et tips av en om at det kunne funke å jaggu gjorde det det a gitt

tips for å skjule de: noen fine pulsvarmere, tenkte å kjøpe i morgen. Har ikke blitt skikkelig kvalm enda, men de har funket på de kvalmebyene jeg har hatt. Og det etter noen sekunder...

kjøpte de forrige uke, har gått med dem natt og dag, men er fremdeles sykelig kvalm..emoticon 
trøster meg med tanken på at det kanskje blir baby i oktober! emoticon

ja, må nesten bare tenke sånn:) Er verdt det til slutt<3  Forhåpentligvis gir det seg i uke12-13--

Back
Topp