kvalme

Mammatiltogutter987

Glad i forumet
Julegavene 2019
❤️Mailykke 2022❤️
Har kvamen gått over med dere?
her er den fortsatt ille og jeg spyr mye enda. sliten nå, håper den gir seg snart![:)]

her spyr jeg enda, og kvalmen er til tider uutholdelig...

Men, kvalmestillende hjelper heldigvis, så beholder da litt mat iallefall!

Jeg har heldigvis ikke vært spesielt kvalm :D bare et par ganger!

Blæ! Ja jeg er kvalmen enda, men spyr heldigvis ikke. Kun brekninger og reagerer voldsomt på lukter. Helt motsatt enn forrige svangerskap. Håper det gir seg snart da det sies at 2.trimester skal være det "letteste".
Håper indelrig at det gir seg snart da det eneste som hjelper mot kvalmen er å spise! utrolig men sant, så det bør ikke vare så altfor lenge til...hehe

her har heldigvis kvalmen blitt bedre, men er kvalm og kaster opp av og til.
men det er veldig sjeldent[:)]

Morsomt at dere spør [:D] Jeg har ikke vært kvalm i det hele tatt de 12 første ukene, men de to siste ukene har jeg spydd 4-5 ganger. Hvis jeg spist sein middag eller når jeg er oppe og tisser om natta, blir jeg plutselig svimmel og må kaste opp, merkelig!
Noen andre som har opplevd dette?

ORIGINAL: Dobbellykke

Morsomt at dere spør [:D] Jeg har ikke vært kvalm i det hele tatt de 12 første ukene, men de to siste ukene har jeg spydd 4-5 ganger. Hvis jeg spist sein middag eller når jeg er oppe og tisser om natta, blir jeg plutselig svimmel og må kaste opp, merkelig!
Noen andre som har opplevd dette?

hmm,merkelig ;o var heller ikke noe kvalm de 12 første ukene, begynte først å bli liitt kvalm i uke 13-14 hvis jeg spiste forseint eller sto opp alt for tidlig (eller når jeg måtte stå opp om natta), og sånn er det fortsatt.. Så derfor har jeg blitt flink til å spise regelmessig og få nok søvn, og da har det gått over  :)
Men jeg har heldigvis unngått å spy :D

Her begynte kvalmen i uke 3, å klorer seg fast.. Men har lært å tolke kroppens signaler litt bedre og gir den litt mer av det den trenger, så jeg kaster ikke opp like mye.. Håper det gir seg snart!! Sikkert ikke dette dere er ute etter å høre, men forrige gang var jeg i tipp topp form fram til uke 12, da kom kvalmen for fult og spydde ganske ofte, tom den dagen snuppa ble født, ett par dager før termin.. Ikke noe kjekt, men man overlever!!

Orker snart ikke mere kvalme.....orker ikke mat, lukter, såper, tannpasta, sminke......vaskemidler...ohhhhhhhh

Back
Topp