Kvalme

LolitaSummer

"En stolt Løve Mamma"
Mailykke 2018
Av dere som har opplevd eller opplever uggenhet/kvalme er det blitt verre eller bedre??
Jeg har stort sett bare kjent svak følelse av uggenhet...ikke kvalme eller i nærheten av oppkast. Men den siste uken nå har det blitt verre, blir kjempekvalm og kaster opp...!! Trodde sånt skulle lette å de siste ukene ikke bli verre!!
Sliter med å få i meg mat og få gjort noe...(er midt i flytting i tillegg selvfølgelig!!)

Hvordan er det med dere andre?

her blir d bare verre...har vært kvalm i over 4 uker nå..lite kjekt..mn har ett håp om at d ska gå over tidli denne gangen.. Sist begynte kvalmen etter 10-12 uker,husker ik nøyakti...og varte t snuppeliten var ute...spydde tom den dagen hu ble født..ik meninga å komme m kipe ting..mn d r ik altid ting følger boka desverre..

er mye kvalm, og trøtt. Har blitt verre nå, og slik var det forrige svangerskap og. Kjempeekkelt å være så uvel, for jeg er det stort sett hele døgnet[:'(][X(]. Håper det gir seg etter 4 mnd, det gjorde det forrige gang.

ORIGINAL: lille*frø

er mye kvalm, og trøtt. Har blitt verre nå, og slik var det forrige svangerskap og. Kjempeekkelt å være så uvel, for jeg er det stort sett hele døgnet[:'(][X(]. Håper det gir seg etter 4 mnd, det gjorde det forrige gang.

samme her

her starta kvalmen for fult for en uke siden (litt over 5 uker på vei ca).
er ikke blitt bedre for å si det sånn.
sist sv.skap varte kvalmen lenge. husker ikke helt, men sånn ca 2-3 mnd i alle fall.

Back
Topp