Kvalme????

Lykkedokka

Glad i forumet
Skjønner at det er mange som har begynt å bli litt eller mye kvalme????
Jeg har vært heldig hittil, har bare hatt en eneste kveld med kvalme. ellers har jeg sluppet billig unna....
Bruk ingefær dere som er kvalme, enten som kur eller forebyggende. Enten fersk eller i pulver som man blander i te. Utrolig effektivt...
[:)]

jeg er skikkelig kvalm om morgenen og ellers sånn annen hver time, så jeg må jo ha noe i munnen nesten hele tiden :(

Blir sjelden kvalm om morgenen, helst om kvelden eller hvis jeg er så dum å prøver meg på kokt egg... Da blir jeg skikkelig kvalm. Ikke å anbefale.[:'(] hehe

Jeg har vært litt kvalm, men ikke sånn at jeg må kaste opp. Har hatt 3 dager nå uten at jeg har kjent noe overodet, så ble nesten litt lettet når jeg ble litt uggen i kveld igjen [:D]

Jeg har heller ikke kastet opp heldigvis.[;)] men så veldig har få i familien blitt kvalme og dårlige under et svangerskap

Ingen kvalme her, denne gangen.. Men hender jeg blir småuggen, men ikke kvalm..
Skal vel ikke klage, selvom jeg kunne tenkt meg å vært litt kvalm.. Tror ikke helt på det enda...

Den "uggne" greia kjenner jeg og innimellom. Men i jobben min har jeg liksom ikke tid til å tenke for mye på det. heldigvis

jeg å.. føler at jeg "må ha noe"
Så jeg mumser på eplebiter og gulrot..

Klarer å unngå kvalme om jeg spiser (veldig) regelmesssig..

Men er lei av å ha fokus på mat heele tiden:s
Blitt såå matlei - ikke lyst på noe særlig - ikke smaker maten det samme heller

Er litt uggen ja, håper hardt på at det er noe forbigående jeg[:D]

Back
Topp