kvalme

ma

Flørter med forumet
Jeg kommer med et litt rart spørsmål. Jeg vet det kan være svært individuelt men jeg lurer på hvor fort blir en kvalm hvis en er gravid? Jeg har kastet opp i fire netter på rad, alle klokka fire om natta og fram til formiddagen. Det er ca 16 dager siden eggløsning. Jeg lurer på om det kan være et positivt tegn eller om det er noe annet? Spent.....
 
Kansje du har fått omgangsyke?[;)]Ha Ha... Bare fleipa! Som du sier, er dette veldig forskjellig fra person til person.Jeg selv ble kvalm fra ca.uke 8.Noen blir ikke kvalme i det hele tatt, mens andre blir kvalme fra befruktnings øyeblikket[:)] Så du får vel ta deg en test, hvis mensen ikke dukker opp! Eneste måten å være helt sikker på[;)]
 
HEISANN [:)]
ja tror nok du er gravid,jeg ble kvalmen nesten med engang,å pluss jeg tok 2 graviditets tester å ennå ikke var gravid men så etter jeg ble lei av å spy så gikk jeg å tok en test til å da slo den ut....
håper på d beste for deg [:D]
 
Ja jeg er kjempe spent. Tør liksom ikke ta en test enda. Hvis det er litt for tidlig er jeg redd den viser negativt. Orker ikke den nedturen nå.
 
Back
Topp