kvalme!

5.mannpåvei

Forumet er livet
September To Remember 2022
Septemberlykke 2024
Når ble dere kvalme? sist gang jeg var gravid kasta jeg opp i 9 mnd, men nå har jeg ikke merka noe foreløpig! mon tro om jeg slipper det??

Jeg har ingen symptomer i det hele tatt jeg...... Så kanskje vi er heldige???? Vil jo ikke akkurat bli kvalm heller....[:D]

hehe, håper jeg slipper det! hver dag jeg våkner er jeg SÅ glad for at jeg ikke er kvalm! :)

Trodde jeg også skulle slippe unna, men ca. midt uti uke 5 kom det, dessverre... Håper du slipper, det er ikke noe å ønske seg, akkurat!

Er midt i 4 uke, og har enda ikke blitt kvalm..litt rar i kroppen, men d hører vel med! Går jo ikke akkurat å venter på kvalmen heller da..

Jeg har vært litt kvalm de siste dagene jeg, men ikke kastet opp. Får håpe det bare var noe forbigående for det har ikke vært spes behagelig nei..  Det kommer gjerne tidlig på morgenen når jeg våkner, og om kvelden når jeg skal legge meg. I går kveld måtte jeg retten og sletten stå opp igjen, pga skikkelig ubehag. Føler virkelig med de som sliter med kvalme i flere mnd! [&:] 

Men merkelig nok så gjør det ikke noe alikevel for jeg tenker bare at det er lille vakre inni her som er årsaken, og DA er det null problem[:D] 

Jeg var litt kvalm rundt uke 5 og 6 men det har heldigvis gitt seg no. Håper ikke det kommer igjen. Halsbrannen jeg har vært plaget med har også gitt seg.... Merker egentlig lite til at jeg er gravid bortsett fra at jeg går mye på do, sover en del mer og at puppene er ømme...

vert frykteleg kvalm siden uke 3 ca...[&o]

Var ikk kvalm til å begynne med, men nå er jeg veldig kvalm innimellom...

Mest på morgenen og kvelden... og ved middagstider....

Back
Topp