Kvalme

hara

Betatt av forumet
Hei dere!
Er det noen andre som har begynt å føle graviditeten fysisk?
jeg er 5uker på vei og er kvalm hele dagen[&:] verst er det på ettermiddag og kveld. Ellers er jeg svimmel og trett.. Men verst er kvalmen og tanken på at det blir slik de neste 7 ukene. Noen som har noen gode råd?
Og Hvordan får dere opp så fine tidslinjer?

Jeg er sliten og trett, men ikke kvalm. Dvs, kanskje jeg ikke skal si det høyt, for jeg begynte å føle meg litt uggen i dag morges. Men jeg blir normalt kvalm når jeg er trøtt, jeg, da, så det kan være syptom på symptom...

Håper vi slipper unna det verste... Har en kollega som nettopp har fått barn og hun var kvalm fra ca. uke 6-7 og resten av svangerskapet... [:'(]

Bare spiser litt når jeg blir kvalm så går det over... sånn sett så er jeg heldig, men vet jo ikke hvor lenge jeg vil ha det slik da, og det kan jo bli både bedre og verre...

Eneste jeg har merket er at jeg blir litt uvel om det går for lang tid mellom måltidene, sikkert fordi bl.s blir lavere. Men bortsett fra det, BANK I BORDET!; så merker jeg ikkke stort til kvalme. Jeg er bare så utrolig trøtt for tiden. Må ha min lille daglige, he he, en siesta altså, og det er såååå deilig! [:D] 
..og frosne bringebær!...Måååå ha det, bare måå ha det. Lar de tine på benken, men er så godt når de er helt kalde! Dette blir en knallbra sommer! hi hi [:D]

Ja, det håper jeg også, he he, for dette er jo bare kos! [:D] Du ligger bare en ag foran meg og du ser jeg! [:D] Moro å følge hverandre videre da! Min ticker forandrer seg på kveldstid den se, he he, litt dumt men. var bare fordi jeg lagde den på kvelden.
Noen andre som fyser på noe eller? Litt tidlig enda kanskje, men jeg har i allefall funnet mitt kick, he he, bringebær...[:D]

he he, sorry, nå blingsa jeg fælt her, he he. My mistake! [:D] klem

Fersk gjær?????????? he he, daaaa snakker vi ja, he he... Det ble vel the great escape for mannen hennes da vel? [:D] Kan jo umulig ha lukta spes godt når ho begynte å fyre igang?

6 kg???? å du dæven... ikke keisersnitt heller? trodde ikke det var mulig, he he.. å gud bedre måtte vi alle slippe å oppleve noe såååå stort ut gjennom det hellige stedet! [:D] Skal jo tross alt ha et sexliv etter fødselen og da![:D]

Skle vel kanskje litt ut over til hva man lyster på under svangerskapet detta, he he. Men ikke så farlig det tror jeg. sikkert mange andre som syns det er kjekt å vite om bla. gjær? [:D]he he, det gjorde i allefall jeg. Klem

Jeg er bare små kvalm innimellom, men det skjer virkelig noe inni magen min...
Små stikker og "rommler", særlig etter jeg har lagt meg...
Blir fort sliten.
Men gjør meg ingenting...

Er bare glad jeg!!![:D]

Litt småuggen, men kjenner jeg meg rett så blir det fryktelig til kvalme om noen uker.

Har vært litt småkvalm idag, og hele dagen igår... [&:] men fortsatt er det jo litt stas da... til og med å være kvalm! (men så er jo jeg helt nybegynner på dette her med å være gravid også da... ) har jeg vært litt svimmel (trodde ikke det hadde noe med spiren å gjøre), og forferdelig trøtt!!! Sovna skikkelig hardt på bussen!!! [:D] men ennå er det bare moro!

Kan tenke meg jeg blir sur hvis jeg leser denne posten min igjen senere i svangerskapet... og kanskje synes det holder med kvalme osv!

Jeg ble kvalm idag. Merker det gått dersom det går for mange timer imellom...litt sånn fyllesjuk hele dagen egentlig+ er kjempe nervøs for den lille spiren[:o]

Back
Topp