kvalme

80mod

Andre møte med forumet
hei
jeg er i slutten av uke 7, er ufattelig kvalm hele tiden. noen som har noen gode råd? med forige så spydde jeg hver dag fram til uke 20.. er veldig slitsomt, speielt no når eg har en liten jente å ta meg av..
Håper noen erfarne mødre har noen gode kjerringråd..

På meg så hjalp det å spise noe salt. Tyrkisk pepper og salt lakris og sånn. Sikkert forskjellig fra person til person, men forsøket verdt [:D] Lykke til. Klemmer

For meg hjalp det med mariekjeks. Og "surt" godteri, som fox. Og å spise jevnt, ofte og lite.

Kanelboller måtte jeg ha sist, og nå er det sjokoladekjeks som hjelper[:)] bare til å prøve deg forsiktig frem..

postafen (reisesyk tab.) hører jeg mange som bruker.

Har hørt om mange som har tatt postafeen med hell.Fikk selv postafeen hos legen,men
har aldri fått testet ut om de virker.Har heller tatt meg en hvil på sofaen,men nå har jo jeg
minsta i barnehage og minsten har seg en dupp i løpe av dagen.Ellers har det hjulpet meg å spise
lite og ofte.

ORIGINAL: mor80

hei
jeg er i slutten av uke 7, er ufattelig kvalm hele tiden. noen som har noen gode råd? med forige så spydde jeg hver dag fram til uke 20.. er veldig slitsomt, speielt no når eg har en liten jente å ta meg av..
Håper noen erfarne mødre har noen gode kjerringråd..
[/noen sier seeband hjelper. fåes kjøpt på apoteket.. ]

Back
Topp