Kvalme

Bobben

Glad i forumet
Julibarna2024☀️
Har vært kvalm i hele dag, er 4+3 bare. Synes det var litt vel tidlig. Var ikke kvalm i det hele tatt i første svangerskap. Håper ikke dette er starten på noe. Hvor tidlig ble dere kvalme? :depressed:

I de forrige svangerskapene mine så kastet jeg opp før jeg fikk positiv test. Denne gangen kaster jeg opp et par ganger i uke 4-5, men begynte moroa for alvor ca 6+3 :yuck: Og har holdt på siden:wacky:

Vært uggen siden 2dpo, tipper jeg reagerer på progestron. Mulig hcg og. Jeg vil ikke si jeg er kvalm-kvalm, men går rundt med litt sånn sjøsyk/uggen følelse hele dagen (og i natt), og brakk meg da jeg pussa tenner og da jeg hosta.

Har vært kvalm i alle mine svangerskap, har merket det fra uke 4, men det har tatt seg opp fra uke 6 hver gang :cool:

Jeg var kvalm fra uke 3-6 denne gangen (barn nr.2). Med første var jeg bare kvalm i en uke rundt uke 6-7. Generelt har alle symptomer kommet tidligere denne gangen.

Har vært kvalm i hele dag, er 4+3 bare. Synes det var litt vel tidlig. Var ikke kvalm i det hele tatt i første svangerskap. Håper ikke dette er starten på noe. Hvor tidlig ble dere kvalme? :depressed:
Ble kvalm med en gang jeg bikka 4+0 denne gangen. Samme første gang jeg ble gravid :)

Har vært veldig opp og ned fra positiv test.. trodde kvalmen var på vei til å gi seg men kom fullt tilbake de siste dagene, er 6+5 nå. Har kastet opp et par ganger ellers vært kvalm fra morgen til kveld :hungover: håper ikke det blir verre:rolleyes:

Back
Topp