Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sniker fra februar..
Det som hjalp meg var å spise lite men ofte, vann med isbiter, drops, salte kjeks, druer, grønne epler og salt lakris (innenfor anbefalt mengde).
Hjalp også å kutte ut brus og krydder.
Du kan også snakke med lege om kvalmestillende om du trenger det![]()

Kvalm innimellom, kommer veldig i bølger. Har mindre matlyst da. Det som hjalp meg i de forrige svangerskapene var å spise grønne epler og salt chips/kjeks, lite og ofte
Jeg har kastet opp siden positiv test, kaster opp ca 15 ganger om dagen.. skal til legen denne uken, for å planlegge videre medikamentell behandling pluss væskebehandling. Har gått på noe kvalmestillende den siste uken uten noen særlig effekt, blir bare dårligere og dårligere.. og jeg er bare 4+4 i dag![]()
Å gud bedre! Høres grusomt ut! Håper du får en behandling som hjelper <3 Kan ikke tenke meg noe verre enn dette... Er det første gang du er gravid? Har du opplevd dette tidligere? Uff.. masse god bedring!!

Har vært litt opp og ned med kvalmen siste to ukene. Men nå herjer det for fullt! Kjøpte sjøsykebånd på apoteket i dag! Noen som har erfaringer med det?? Står at det skal hjelpe på kvalme i graviditet også. Er desperat, så hvorfor ikke prøve… Fikk kvalmen ordentlig kasta på meg på mandag.Har vært litt opp og ned med kvalmen siste to ukene. Men nå herjer det for fullt! Kjøpte sjøsykebånd på apoteket i dag! Noen som har erfaringer med det?? Står at det skal hjelpe på kvalme i graviditet også. Er desperat, så hvorfor ikke prøve…
Føler også at det hjelper å spise. Går mye i grønne epler! Fortsatt fysen på sushi!![]()
Fikk kvalmen ordentlig kasta på meg på mandag.Har vært litt opp og ned med kvalmen siste to ukene. Men nå herjer det for fullt! Kjøpte sjøsykebånd på apoteket i dag! Noen som har erfaringer med det?? Står at det skal hjelpe på kvalme i graviditet også. Er desperat, så hvorfor ikke prøve…
Føler også at det hjelper å spise. Går mye i grønne epler! Fortsatt fysen på sushi!![]()

Hvordan funket armbåndene for deg? Synes ikke de hjalp noe særlig jeg. Og etter noen timer er de ubehagelig stramme![]()

Nei, ingen virkning på meg heller! Satt ekstremt stramt ja. Jeg sov med dem også! Fikk til slutt reseptfritt for kvalme! Nytt liv!! Helt magisk. Ikke vært kvalm på to dager![]()
Så deilig ❤,Tror jeg ender opp med å prøve det også.
Slitsomt å være konstant kvalm. Var ikke bare om mårran…Ja! Fungerte veldig fint for meg i hvert fall!Slitsomt å være konstant kvalm. Var ikke bare om mårran…