Kvalme

Melonen

April 2013s Støttespiller
VIP
Jeg er gravid i uke 10 med tvillinger og er sinnsykt kvalm:depressed: føles for øyeblikket håpløst og leter desperat etter tegn på at dette vil gå over om to-tre ukers tid. når gikk kvalmen over hos dere?
 
Var heldig og fikk aldri kvalme. Lykke til og gratulerer!
 
Jeg er gravid i uke 10 med tvillinger og er sinnsykt kvalm:depressed: føles for øyeblikket håpløst og leter desperat etter tegn på at dette vil gå over om to-tre ukers tid. når gikk kvalmen over hos dere?
Hei! Gratulerer med tvillinger på vei! Kvalmen gikk over ca i uke 12 hos meg;)
 
Jeg er gravid i uke 10 med tvillinger og er sinnsykt kvalm:depressed: føles for øyeblikket håpløst og leter desperat etter tegn på at dette vil gå over om to-tre ukers tid. når gikk kvalmen over hos dere?

Gratulerer så mye!!! Jeg var også helt utrolig kvalm, mye mer enn ved første svangerskap. Gikk over i uke 12/13. Hold ut
 
Jeg er gravid i uke 10 med tvillinger og er sinnsykt kvalm:depressed: føles for øyeblikket håpløst og leter desperat etter tegn på at dette vil gå over om to-tre ukers tid. når gikk kvalmen over hos dere?
Gratulerer! Veldig kvalm her også, og fikk kvalmenedsettende av legen. Det gjorde at jeg kom meg gjennom arbeidsdagen, sånn nogenlunde i allefall. Gav seg rundt uke 14 for min del.
 
Ikke fått tvillinger, men hatt svangerskap hvor kvalmen aldri har gitt seg. Først når babyen ble født gikk kvalmen ovrt
 
Nei, her gav det seg rundt uke 14-15. Takk og pros, for det var virkelig ille. Var ikke en dag kvalm med første, men da var det bare en.
Håper det gir seg for deg også.
 
Back
Topp