Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har hatt den noen uker nå. Når jeg slår opp øynene om morgenen er det kvalmen som ønsker meg god morgen så varierer det egt veldig hvor intens den er videre. Noen dager er det nesten ingetNår kom kvalmen deres, damer? Jeg er mest kvalm når jeg er sulten bare og det bekymrer meg litt.
Når kom kvalmen deres, damer? Jeg er mest kvalm når jeg er sulten bare og det bekymrer meg litt.
Når kom kvalmen deres, damer? Jeg er mest kvalm når jeg er sulten bare og det bekymrer meg litt.
Jeg er 5+5 og har over de siste dagene følt på en uggenhet. Litt som den småkvalmen man får om man har spist litt for mye is eller bløtkake. Er det sånn dere andre opplevde den før kvalmen «tok over»? Ellers føler jeg meg ganske grei..
Jeg ble kvalm for en uke siden, ca uke 6+1. Jeg er kvalm stort sett hele tiden, men har ikke spydd enda heldigvis. Kvalmen blir verre når jeg er sulten, så må spise ganske ofte. Har også kjøpt seabands, hjelper litt, men fortsatt småkvalm. Mulig jeg ikke har funnet riktig punkt enda
Ja, nei de fjerner ikke kvalmen helt hos meg heller, men betydelig bedring!
Fikk ordentlig kvalme i dag jeg vil beskrive det som intens kvalme som kommer fort blir så varm og må løpe rett på do
6+3Hvor langt er du på vei?
Okei, så da blir man kanskje ikke helt kvitt det da? Tror det verste for meg er den ekle smaken i munnen hele tiden, mulig det er den som gjør meg kvalm?