Kvalme

Okergul

Flørter med forumet
Nå har kvalmen meldt sin ankomst for fullt. Har fått tips om postafen hos jordmor som jeg tar to timer før jobb. Funker nogenlunde ok, men fremdeles uvell/kvalm store deler av dagen.

Kaster opp, også hadd et par runder med oppkast på jobb. Prøver og lure i meg ritz og eple, uten særlig hell, spiser jeg frokost kommer det rett opp.

Når er det greit og sykemelde seg pga kvalme? Svært uhyggelig og kaste opp på jobb.

Tips og triks mot kvalme? Er dere mye kvalm enda? Er 6+4 i dag
 
Begynner å føle bittelitt kvalme idag, synes det er litt tidlig, er uke 4+5. Men er glad for symptomet, for har en god del kramper i magen som stadig gjør meg nervøs, skikkelige tak idag av og til.
Men dessverre ingen tips her nei :/
 
Er små kvalm men heldigvis ikke fått noe skikkelig kvalme enda:gen045håper virkelig det ikke blir verre :smiley-angelic0016+3 i dag.
 
Er skikkelig kvalm. Ikke begynt med oppkast enda, men det er nok rett rundt hjørnet. Ingen gode tips, bortsett fra å spise ofte. Men man har jo ikke lyst på mat når man er kvalm...
 
Kvalm i dag her også. var ganske uvel for ei uke siden, så har det vært roligere, men periodevis og ved lukter etc.
I dag har jeg vært uvel stort sett hele dagen, og nå som vi skal kjøre 6 t i bil slo det skikkelig til :hungover:
Spørs om det blir en postafen...
 
VANNMELON OG NEKTARIN! Hærregud det hadde jeg ikke klart meg uten! kunne spise en hel vannmelon på en dag :joyful: ellers demper eventyrbrus og salte potetskruer kvalmen litt.. Men vanlig mat var det dårlig med frem til uke 16, da først ga kvalmen seg. Masse lykke til :):)
 
utvanna eplejuice og salt potetgull var min redning mot kvalme. Salte kjeks og knekkebrød.. Epler var også bra.
 
VANNMELON OG NEKTARIN! Hærregud det hadde jeg ikke klart meg uten! kunne spise en hel vannmelon på en dag :joyful: ellers demper eventyrbrus og salte potetskruer kvalmen litt.. Men vanlig mat var det dårlig med frem til uke 16, da først ga kvalmen seg. Masse lykke til :):)

åååå - fikk vann i munnen av å lese «nektarin».. gjett om jeg skal kjøre på butikken for å kjøpe det asap :hilarious:
 
Jeg har aldri vært skikkelig kvalm, heller litt kvalm og veldig svimmel og trøtt.
Men jeg hadde ikke tørt å gå på jobb hvis jeg kaster opp
Og å gjøre det på jobb.. litt uhumanistisk
Kanskje spørsmål litt hva du gjør på jobb..
 
Begynner å føle bittelitt kvalme idag, synes det er litt tidlig, er uke 4+5. Men er glad for symptomet, for har en god del kramper i magen som stadig gjør meg nervøs, skikkelige tak idag av og til.
Men dessverre ingen tips her nei :/
Skikkelig kramper her i dag også, redd for å se blod hele tiden.. Vet det er ganske vanlig med murringer og kramper, men blir jo så redd! :arghh:
 
Skikkelig kramper her i dag også, redd for å se blod hele tiden.. Vet det er ganske vanlig med murringer og kramper, men blir jo så redd! :arghh:
Ja, jeg sjekker trusa hver gang jeg går på do, drar et like stort lettelsens sukk hver gang det ikke er noe der. Dette er sikkert bare gode kramper, og har lest at vi med endiometriose gjerne får litt ekstra av dem, men fy flate så nervepirrende allikevel!
 
Back
Topp