Kvalme

Ja idag kom det 4-5 ganger så spiser bare noe lett så det kommer lett opp igjenn.men blir totalt utslitt av det! Tror det er den lammende kvalmen som er verst ikke at jeg kaster opp:(

Usj da.. ikke godt å kaste opp... mener enig med deg, jeg syns også den kvalmen er verst, fordi den aldri gir seg... ganske uutholdelig..

Usj da.. ikke godt å kaste opp... mener enig med deg, jeg syns også den kvalmen er verst, fordi den aldri gir seg... ganske uutholdelig..
Blir helt fortvilt og motløs selv om jeg vet at det ville bli sånn:fart005

I mitt forrige svangerskap drakk jeg en blanding av Farris og eplemost, og det lindret litt :)
Det funket veldig bra hos meg også. Videreførte det til kusinen min da hun ble gravid.. Å det funket for henne også

Hver gang det går omgangssyke i nærheten, er jeg livredd for å få det. :nailbiting: Men nå, ønsker jeg bare å kjenne kvalmen å gjerne litt oppkast. Snakker om å være rar:wacky:

Hver gang det går omgangssyke i nærheten, er jeg livredd for å få det. :nailbiting: Men nå, ønsker jeg bare å kjenne kvalmen å gjerne litt oppkast. Snakker om å være rar:wacky:
Det er rart med det. Sa det til venninnen min i går. Det er noe DRITT å være kvalm. Men samtidig er det en lettelse! Det er litksom ett sikkert tegn på at ting skjer :hilarious:

Hehe, skjønner hva du mener! Jeg er 5+6, og de siste to dagene har jeg vært litt uggen (ikke fullt kvalm) i bølger. Nesten litt letta! Og enn så lenge hjelper det å gå tur og/eller spise litt.

Hehe, skjønner hva du mener! Jeg er 5+6, og de siste to dagene har jeg vært litt uggen (ikke fullt kvalm) i bølger. Nesten litt letta! Og enn så lenge hjelper det å gå tur og/eller spise litt.
Ingen dager er lik. Får og fort den uggen følelsen i kroppen. Bare heeelt tappet for energi:hungover: vi er like langt på vei:happy:

Det er rart med det. Sa det til venninnen min i går. Det er noe DRITT å være kvalm. Men samtidig er det en lettelse! Det er litksom ett sikkert tegn på at ting skjer :hilarious:
Nesten bedre å være kvalm, en å ha lyst på Mat hele tiden :p nei huff, man skal være forsiktig med hva man ønsker:D

Ingen dager er lik. Får og fort den uggen følelsen i kroppen. Bare heeelt tappet for energi:hungover: vi er like langt på vei:happy:
Jeg har overraskende mye energi! Sover lite, til og med. Veldig rart! Igår var jeg byen rundt på Finn-raid, luka et steinlagt felt i hagen (hver fuge), gikk over 22.000skritt og bakte makroner pluss vaska tre runder klær... Helt duracell!

Her er jeg foreløpig kun uggen, 6+1 i dag. Går rundt med følelsen av at jeg er konstant fyllesyk, akkurat som når fyllekula ligger å ruger i magen :grumpy: Er også sulten/fysen hele tiden, men blir uggen igjen etter jeg spiser. Saftis hjelper veldig her, typ lollipop :shy:

Her er jeg foreløpig kun uggen, 6+1 i dag. Går rundt med følelsen av at jeg er konstant fyllesyk, akkurat som når fyllekula ligger å ruger i magen :grumpy: Er også sulten/fysen hele tiden, men blir uggen igjen etter jeg spiser. Saftis hjelper veldig her, typ lollipop :shy:
Så kjent! Gåturer hjelper her, så jeg går, og går, og går... også hjelper det ca 30min etter jeg har spist, før det er på’n igjen.

Saftis var et godt tips!! :) Jeg har kjent at jeg føler meg litt bedre etter litt druer (generelt frukt) for tiden, selv om jeg ikke har lyst på noe som helst.

Grønne epler hjalp meg litt nå etter jobb kjenner jeg. Aaah deilig!

Nå tror jeg uggenheten er på vei over i kvalme her- her hvertfall mer intens! Og går i bølger. 6+2, så er vel tida for det..

Jeg har også blitt uggen og småkvalm i bølger nå. Er uke 6+0 i dag. Fælt å si det, men jeg er egentlig glad for å kjenne litt symptomer! :happy:

Jeg har også blitt uggen og småkvalm i bølger nå. Er uke 6+0 i dag. Fælt å si det, men jeg er egentlig glad for å kjenne litt symptomer! :happy:
Skjønner hva du mener- eller om ikke jeg er glad, så er jeg hvertfall litt letta! Tvang i meg to brødskiver, og lå stille litt- nå er jeg mye bedre. Er på hjemmekontor, så er ikke så veldig effektiv idag, kjenner jeg...

Back
Topp