Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hei! Jeg er førstegangsgravid og er i dag 5+6. Lurer innmari på når denne kvalmen kommer? De fleste plages jo i en hvis grad med dette, i stor eller liten grad.. sikkert typisk at jeg blir kvalm i mårra men lurer altså på:
Forrige svangerskap hadde jeg ikke kvalme i det hele tatt.
Jeg er 5+0 idag og har de siste dagene begynt å kjenne meg litt uggen/småkvalm. Krysser fingrene for at det ikke blir verre
Jeg er også førstegangs. 7+7 i dag, og har så langt opplevd noe kvalme kun i går/i dag - men mener den var stressrelatert. Krysser fingrene for at det fortsetter slik
jeg er 5+6 i dag, ikke hatt noen som helst kvalme før i går da jeg måtte bråbremse på motorveien for å spy ut døra 6-7 ganger vært fin igjen etter det, så tydeligvis kan det komme ganske brått på!
Jeg er også 5+6 og det nærmeste jeg kommer kvalme er at jeg kan føle meg litt uggen og brekker meg litt lettere Veldig deilig hvis det forsetter sånn, samtidig er jo kvalme et godt tegn.
Ble kvalm i uke 6 og begynte å spy i uke 7. Er 7+5 i dag og er sinnsykt kvalm, greier ikke holde på noe mat. Fikk kvalmestillende hos legen i dag, tror de funker Men blir helt utafor av de, svimmel og ør i hodet, trøtt og rastløs i kroppen. Men ikke kvalm for øyeblikket og har fått i meg endel mat i kveld!
Ingen kvalme enda, bare litt småuggen innimellom. Men jeg er bare 5+2 da, så kvalmen kan plutselig komme med et brak, det gjorde den rundt uke 6-7 med de to første
Jeg er 6+5 og har ikke vært mer enn litt uvel på kveldene så langt, må være lov å håpe at det holder seg sånn - men er redd for at det er litt vel optimistisk
Jeg er 5+1 og merker ikke noe til kvalmen enda. Jeg brekker meg lettere ved bleieskift på jobb da (jobber på småbarnsavdeling i barnehage), håper det fortsetter slik og ikke utarter seg
mest uvel.. kaster opp ca en gang om dagen, da kjenner jeg mer at jeg må spy en at jeg er kvalm. Blir kvalm om jeg spiser meg mett, men har lært å stoppe i tide