Kvalme

Ramp3n

Glad i forumet
Nå har kvalmen kommet for fullt. Foreløpig ikke oppkast, men har ingen matlyst. Og har bare lyst på sjokolade. Spiser vanligvis ikke sjokolade:p brekker meg av matpakkelaging, middagslaging etc. Og folk som røyker .. håper det er kortvarig :p

Hvordan er formen deres? :)
 
Kvalm!!! Måtte puste meg gjennom en kvalmebølge i sta, å er stort sett kvalm hele tia :p MEN det er heeelt greit akkurat nå. Jeg tar det som et godt tegn :D
 
Jeg får sånne kvalmebølger i blant der jeg spekulerer må om jeg bør gå nært et toalett. Er 5+4 i dag.
Var ikke kvalm en eneste dag i forrige graviditet, derfor får jeg meg ikke helt til å tro at denne kvalmen har en sammenheng heller. Vet ikke hvorfor jeg tenker slikt. Sover svært lite for tiden pga. en ettåring som våkner hyppig på natt og grytidlig så tenker kvalmen kanskje kommer av det.
 
Jeg er ikke noe kvalm. Har mista de fleste symptomene, bortsett fra at puppene blir mer ømme for hver dag og jeg spiser som en hval! Er så ekstremt sulten! Jeg er 5+3
 
Nei, er ikke kommet til IKM engang, så lite symptomer. Litt følelse av at noe tøyes inni der, oppblåst. Sist ble jeg kvalm i uke 6, så jeg nyter til fulle at det ikke er noe kvalme enda. Da lå jeg strak i 6 uker og kunne ikke røre meg uten å bli kjempedårlig. En biltur var too much. Håper det blir annerledes denne gangen :)
 
4+3 i dag og foreløpig veldig lite kvalm. Kan bli kvalm om jeg blir veldig sulten, noe jeg blir fort og vil spise hele tiden Forrige gang ble jeg kvalm i uke 6 og spydde som en gris fra uke 7-21. Sååå jeg forbereder meg mentalt på det samme denne gangen, selvom jeg håper jeg slipper unna
 
Blir spyklar av biltur å når det går for lang tid mellom måltidene blir jeg veldig uggen, livredd for å bli mer dårlig .Hadde hypermesis sist svangerskap fra start til slutt, det var 6 år sia nå men ikke glemt enda for å si det sånn:dance018
 
Klarer forresten aldri en natt uten å stå opp for å tisse! Helt uvant for min del
 
Idag fikk jeg i sånn 15-20 sekunder skikkelig kvalmebølge, så jeg tenkte at NÅ kommer kvalmen på meg også. Men det gikk over etter jeg spiste og ga seg som sagt etter 15-20 sek, og kroppen føles veldig normal med unntak av ømme pupper. Jeg er 5+0 idag.
 
Back
Topp