Kvalme

Håperpånr3

Glad i forumet
Påskekyllingene 2020
Marsfiolene 2026 ♡
Er det noen som har blitt kvalme enda? Jeg ble så utrolig dårlig hele graviditeten sist og er veldig spent på hvordan det blir denne gangen. Sist tror jeg kvalmen kom i uke 5 og jeg er jo bare i uke 4 nå.

På den ene siden så har jeg selvfølgelig ikke lyst til å være kvalm i 8 måneder, men på den andre siden så føler jeg meg ikke gravid akkurat nå :eek:

Var litt uvell 10 til 12 dpo, ikke etter det.
Var kvalm til uke12 sist.

Håper du slipper unna nå?

Er det noen som har blitt kvalme enda? Jeg ble så utrolig dårlig hele graviditeten sist og er veldig spent på hvordan det blir denne gangen. Sist tror jeg kvalmen kom i uke 5 og jeg er jo bare i uke 4 nå.

På den ene siden så har jeg selvfølgelig ikke lyst til å være kvalm i 8 måneder, men på den andre siden så føler jeg meg ikke gravid akkurat nå :eek:
Jeg har vært veldig kvalm siden 5 dpo :sour: Blir vanskelig å holde det skjult når formen er så dårlig.. Det hjelper på at jeg føler meg mer gravid da, men kunne gjerne vært foruten :rolleyes:

Nei ikke enda, dvs ble bilsyk idag.

Sist starta kvalmen uke 8 og jeg spydde frem til fødsel.. Så spent på hvordan det er om et partre uker...

Var litt uvell 10 til 12 dpo, ikke etter det.
Var kvalm til uke12 sist.

Håper du slipper unna nå?
Jeg har også vært litt småkvalm noen dager, men det hadde vært fantastisk om det ikke ble mer enn det. Husker du når du ble kvalm sist?

Jeg håper absolutt å slippe kvalmen denne gangen, jeg synes jeg fikk mer enn nok sist.

Jeg har vært veldig kvalm siden 5 dpo :sour: Blir vanskelig å holde det skjult når formen er så dårlig.. Det hjelper på at jeg føler meg mer gravid da, men kunne gjerne vært foruten :rolleyes:
Å nei, den kvalmen er helt grusom! Det er kjempevanskelig å holde det skjult da, jeg prøvde på det sist. Denne gangen tror jeg at jeg bare forteller det om jeg blir like dårlig :sour:

Å nei, den kvalmen er helt grusom! Det er kjempevanskelig å holde det skjult da, jeg prøvde på det sist. Denne gangen tror jeg at jeg bare forteller det om jeg blir like dårlig :sour:
Jeg håper veldig å klare å holde det skjult for «alle» på jobb til uke 8, og kun fortelle det til sjefen og de jeg jobber nærmest med. Kan godt hende de andre skjønner det av seg selv snart :eek: Håper vi kan holde det hemmelig en stund til

Jeg håper veldig å klare å holde det skjult for «alle» på jobb til uke 8, og kun fortelle det til sjefen og de jeg jobber nærmest med. Kan godt hende de andre skjønner det av seg selv snart :eek: Håper vi kan holde det hemmelig en stund til
Det skjønner jeg godt. Det er flere på jobben min som har vært dårlige og kun har fortalt det til de nærmeste og sjefen og de andre har faktisk ikke skjønt det. Så det er mulig å få til :happy:

Jeg har også vært litt småkvalm noen dager, men det hadde vært fantastisk om det ikke ble mer enn det. Husker du når du ble kvalm sist?

Jeg håper absolutt å slippe kvalmen denne gangen, jeg synes jeg fikk mer enn nok sist.

Jeg kjente absolutt ingenting før Ikm. Husker ikke helt etter det, men tipper ca uke 6.
Jeg fungerte jo, men måtte ha mange hyppige pauser.

Dette er nr 4. Nr 3 er 13 mnd. De to eldste er 8 og 10,5 så jeg husker ikke med de.
8 åringen er jente og det var absolutt det svangerskapet jeg var freshest.
De to andre er gutter og det siste fikk jeg svangerskapskløe, rastløse ben, tett nese og bekkenlåsning fra ca uke 28-30. Grusomt!

Det ble også styrtfødsel på 35 min.

Rart hvor fort man glemmer hvordan ting føles siden man gjør det igjen (frivillig)!

Oh yes! Jeg har vært kvalm i snart en uke. Idag er første dagen jeg har kastet opp. Er 5 uker. Jeg ligger i sengen hele dagen og nyter sommerværet gjennom vinduet på soverommet :yuck: dette er nummer 3, var ganske dårlig med siste også, så nå skjønner jeg ikke hvorfor jeg gjør dette igjen frivillig! :whacky011

Foreløpig ingen symptomer her, utover mer trøtt og godt oppblåst. Sist gang ble jeg kvalm rundt uke 6, men da hadde jeg mye mer symptomer fra positiv test en hva jeg har nå. Feks veldig vonde pupper før positiv test, nå er de ikke vonde i det hele tatt :-) Så blir spennende å se om dette svangerskapet blir relativt likt eller ulikt det forrige :-)

Jeg kjente absolutt ingenting før Ikm. Husker ikke helt etter det, men tipper ca uke 6.
Jeg fungerte jo, men måtte ha mange hyppige pauser.

Dette er nr 4. Nr 3 er 13 mnd. De to eldste er 8 og 10,5 så jeg husker ikke med de.
8 åringen er jente og det var absolutt det svangerskapet jeg var freshest.
De to andre er gutter og det siste fikk jeg svangerskapskløe, rastløse ben, tett nese og bekkenlåsning fra ca uke 28-30. Grusomt!

Det ble også styrtfødsel på 35 min.

Rart hvor fort man glemmer hvordan ting føles siden man gjør det igjen (frivillig)!
Det høres ut som et veldig slitsomt svangerskap! Håper du slipper alle de komplikasjonene denne gangen!

Jeg tror jeg har glemt hvor ille det er å være kvalm så jeg skjønner hva du mener :sour:

Oh yes! Jeg har vært kvalm i snart en uke. Idag er første dagen jeg har kastet opp. Er 5 uker. Jeg ligger i sengen hele dagen og nyter sommerværet gjennom vinduet på soverommet :yuck: dette er nummer 3, var ganske dårlig med siste også, så nå skjønner jeg ikke hvorfor jeg gjør dette igjen frivillig! :whacky011
Å nei, håper det gir seg etterhvert!!!

Uff håper det gir seg! Vært kvalm hele svangeskapet eller bare istarten??

Har generelt lite symptomer, merker litt på at brystene har forandret seg og så har jeg vært mye trøttere enn normalt. Igår var såvidt kvalmen innom men den gikk heldigvis over (men var faktisk litt glad den kom likevel :hilarious:)

Back
Topp