Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Husker jeg fikk dilla på solo og salte ting når jeg gikk gravid med førstemannJeg drikker solo så jeg nesten blir gul i øyene
Det er helt sykt! MÅÅÅ ha solo! Haha!Husker jeg fikk dilla på solo og salte ting når jeg gikk gravid med førstemann
Jeg fikk gutt blir spennde å se om det har noe å si???Det er helt sykt! MÅÅÅ ha solo! Haha!
Mannen er fast bestemt på at det blir gutt men jeg er veldig i tvil, har liksom ingen følelse på verken det ene eller andre kjønnet men jeg er dårligere enn forje svangerskap og da fikk jeg jente.. så blir spennende å seJeg fikk gutt blir spennde å se om det har noe å si???
Funker det?Jeg drikker solo så jeg nesten blir gul i øyene
Her er det ingenting som egentlig hjelper. Men må spise gjevnlig, for det blir helt klart værre om jeg er sulten i tillegg (noe jeg er så og si hele tiden)Jeg klarer aldri å knekke koden for hva som hjelpe på for kvalmen, synes det endrer seg for hver dag.. Men har måtte ha en cola når jeg kommer hjem fra jobb. Og jeg som ikke er så glad i cola.
Jeg føler det hjelper litt orker nesten ikke mat, så mellom de få gangene jeg spiser drikker jeg en del solo, så kan være det hjelper å holde ting litt i sjakkFunker det?
Jeg tåler egentlig ikke appelsin, og spiste solo-is igår.. begynte å klø noe grusomt i halsen etterpå