Kvalme

KoalaD

Flørter med forumet
Novemberbarna 19
Altså, jeg finner INGENTING som funker mot kvalmen. Jeg blir så sjukt kveldskvalm!
Det eneste jeg har lyst på er Burn, men det skal jeg jo helst ikke drikke da... Tips? Saft og pepsi max er dritfælt nå :O

Jeg er også kvalm om kvelden. Ingefærtyggis funker ganske bra for meg. Og appelsiner.

Appelsiner og ritz skal kjøpes inn i morra! Tester hva som helst :P

Jeg har brukt sea band som fås kjøpt på apoteket. Jeg synes de funker altså. Og love hearts. Salte kjeks.

Kveldskvalm, som jeg skulle sagt det selv!
Og det bare går på for hver dag..

Sea band funket et par dager.. så var den gleden over:facepalm:
Tror kunsten for meg er å ikke være for sulten og ikke for mett, og veeldig sakte bevegelser! Men den balansen har jeg enda ikke fått til:wacky:
Så nå har det endt med «mageinnhold opp» de siste kveldene..

God bedring!

Kullsyresaft fra Sodastream.
Love hearts. Ritz kjeks.
Har funnet ut at jeg må spise for å døyve kvalmen

Her går det mye i frukt! I begynnelsen var det grønne epler, så appelsiner, nå kiwi. Spiser meg liksom litt lei i perioder, så må finne noe nytt etterhvert :hilarious: Yoghurt og frokostblanding funker også innimellom. Og polarbrød. Ikke at det faktisk hjelper noe særlig mot kvalmen altså! Men det er det som går ned her iallefall :shy:

Middagsmat har en tendens til å komme opp igjen :depressed:

Lager en del smoothie som er litt syrlig, det hjelper litt. Salt lakris-tyggis husker jeg hjalp forrige gang, men har ikke prøvd denne gangen. Og nå kommer jeg på at jeg spiste jeg en del pez, blir jo noe samme konseptet som love hearts. Men det hjalp det altså:)

Jeg må også spise for at den verste kvalmen skal gi seg.. salte ting pleier å hjelpe litt:) tørre og kjipe ting er også det som går ned - brød, knekkebrød, pasta.. eplejuice hjelper faktisk meg litt. har ikke kastet opp enda da, veldig glad for det! Men så er jeg ikke en som kaster opp lett heller, selv når jeg virkelig vil får jeg det liksom ikke til..

Jeg fikk gutt ;) blir spennde å se om det har noe å si??? :D
Mannen er fast bestemt på at det blir gutt ;) men jeg er veldig i tvil, har liksom ingen følelse på verken det ene eller andre kjønnet :happy: men jeg er dårligere enn forje svangerskap og da fikk jeg jente.. så blir spennende å se :)

Akupunktur hjelper veldig et par dager av gangen. Men det er jo litt dyrt da. Ellers grønne epler, lakris og cola hjelper litt for meg

Jeg klarer aldri å knekke koden for hva som hjelpe på for kvalmen, synes det endrer seg for hver dag.. Men har måtte ha en cola når jeg kommer hjem fra jobb. Og jeg som ikke er så glad i cola.

Jeg klarer aldri å knekke koden for hva som hjelpe på for kvalmen, synes det endrer seg for hver dag.. Men har måtte ha en cola når jeg kommer hjem fra jobb. Og jeg som ikke er så glad i cola.
Her er det ingenting som egentlig hjelper. Men må spise gjevnlig, for det blir helt klart værre om jeg er sulten i tillegg (noe jeg er så og si hele tiden) o_O

Funker det?
Jeg tåler egentlig ikke appelsin, og spiste solo-is igår.. begynte å klø noe grusomt i halsen etterpå :p
Jeg føler det hjelper litt :D orker nesten ikke mat, så mellom de få gangene jeg spiser drikker jeg en del solo, så kan være det hjelper å holde ting litt i sjakk :woot:

Back
Topp