Kvalme

Meg2019

Betatt av forumet
Har alle blitt kvalme allerede ?
Jeg har hvert ugg gjennom dagen noen dager nå.

Når pleier kvalmen å melde seg?
 
Jeg er ikke kvalm... enda... 5+1 :)
 
Har alle blitt kvalme allerede ?
Jeg har hvert ugg gjennom dagen noen dager nå.

Når pleier kvalmen å melde seg?

Har vært uvell og småkvalm, men ikke sånn skikkelig ordentlig kvalm hvor man bare ligger i fosterstilling på badegulvet og henger ellers over doskåla :hungover: Håper det ikke blir verre enn det det har vært, for det går helt greit å takle dette :)
 
Hatt noen kvalmebyer siste dagene. Går over like brått som det kom. Kvalmen kom vel for fult i etter fullført 6 uker mitt første svangerskap. Er akkurat 5 uker i dag
 
Vært kvalm siden lørdagen før jeg testa. Testa mandagen, på dag 28 i syklusen. Nå er jeg 5+5. Sist var jeg kvalm til uke 14/15.
 
Kvalmen er kommet hos meg, og jeg husker jeg hadde så lyst til at jeg skulle merke det, men nå angrer jeg litt for det var ikke så morsomt likevel:confused:
 
Ikke noe tegn på kvalme eller andre symptomer enda :) sist svangerskap begynte det ikke før i uke 6 eller 7 og varte til uke 17... Håper det ikke blir fullt så langvarig denne gangen om jeg blir kvalm :)
 
Jeg er ikke kvalm og er 6+0.
 
Kjenner meg litt uvel og uggen om morningen, men det avtar utover ettermiddagen. Er 5+0 i dag. Kjenner også at jeg blir småkvalm etter måltid noen ganger.
 
Ikke kvalm enda 4+1. Sist gang hang eg over do skåla i 4 mnd, men syntes sure oppstøta var verst for di var der hele tiden. :wtf:
 
Back
Topp