Noen som har noen gode råd? Kjøpt meg Sea Band, men syns det funka bare til en viss grad. Drukket smoothie med ingefær, det funka for en liten stund. Har bare lyst til å legge meg i fosterstilling.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aldri bli sulten eller tørst. Og det som hjalp mest for meg selvom det fristet minst var å komme seg ut av sitt eget hus. På besøk eller bare ut i frisk luft [emoji4]
Huff vet godt hvordan det er! Hadde hyperemesis sistDrakk vann og smoothie hele vakta på jobb. Allikevel følte jeg at jeg holdt på å spy over pc’en.
Huff vet godt hvordan det er! Hadde hyperemesis sist
Jo jeg kastet opp hele tiden. Holdt ikke nede vann en gang. Måtte få kvalmestillende og det hjalp [emoji4] Men å være kvalm hele tiden i 14 uker høres ikke gøy ut heller!Uff. Regner med det ikke er så ille. Var kvalm døgnet rundt til uke 14-15 ca sist, og det ser ut som det kan bli litt av samme denne gangen også. Men hyperemesis er vel litt verre enn at man bare er kvalm døgnet rundt? Er det ikke sånn at man da ikke får i seg mat og væske? Er ikke helt der, tvinger i meg mat og vann.
Jo jeg kastet opp hele tiden. Holdt ikke nede vann en gang. Måtte få kvalmestillende og det hjalp [emoji4] Men å være kvalm hele tiden i 14 uker høres ikke gøy ut heller!