Cathrine:)
Andre møte med forumet
Flere som sliter med kvalme og brekninger? Har vært kvalm fra jeg åpner øynene om morgenen til jeg lukker de på kvelden fra uke 5. Er i dag 12+5. Håper det glir over snart
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, jeg er kvalm hele dagen, brekker meg mange ganger om dagen, og kaster opp til magen er helt tom minst annenhver dag.
Gått ned noen kg så legen mener det er mild hyperemesis, selv om jeg heldigvis ikke kaster opp så mye.
Uansett hva man kaller det er det dritt!
Har migrenehodepine i tillegg. Fryktelig.
Vært sykemeldt hele november
11+3 og sliter med hyperemesis. Vert innlagt allerede 1 gang, håper jeg slipper flere. Dette er svangerskap nr 3, og 3. gang med hyperemesis. Holdt på i 7 mnd med første, 4 mnd med nr andremann. Satser på at alle gode ting er tre og at jeg snart blir bedre[emoji28][emoji1305]
Tar kvalmestillende, går med sea-band og skal mest sannsynlig teste ut akupunktur. 100% sykemeldt.
Tusen takk! Hodepinen er heldigvis mye bedre i dagÅ fy! Det høres helt for jævlig ut å ha vondt i hodet i tilegg til å spy, kan tenke meg det trykket ikke gjør det noe bedre..! God bedring!
Flere som sliter med kvalme og brekninger? Har vært kvalm fra jeg åpner øynene om morgenen til jeg lukker de på kvelden fra uke 5. Er i dag 12+5. Håper det glir over snart
Er 14+0 i dag og er fortsatt kvalm! Begynner å bli rimelig lei nå, og håper det gir seg snart, er så slitsomt