Kvalme

Hvordan vet man hvilken str man må ha?
Får du god hjelp på apoteket til å finne et som trykker på punktet riktig?

Er man virkelig ille kvalm så er det jo verdt å prøve?! Se YouTube videoer om apoteket ikke hjelper? Jeg kjøpte og her funket de ikke, kaster opp daglig. Men, om det hadde vært 0.1% sjans miste kvalmen hadde jeg lett prøvd :p

Trur de kun hadde en str til voksne og en til barn. Om jeg ikke husker helt feil.
Hatt mine siden forrige svangerskap, så husker ikke helt. Men de hjelper nå i så fall :)

Det står i pakken hvordan man skal gjøre det. Det er to størrelser; en for voksen, og en for barn.
Jeg følte det virket veldig bra i begynnelsen, men nå er jeg stort sett uggen/kvalm hele tiden, men jeg har de på likevel. Tør ikke ta de av tilfelle det blir verre da [emoji28]

Det står i pakken hvordan man skal gjøre det. Det er to størrelser; en for voksen, og en for barn.
Jeg følte det virket veldig bra i begynnelsen, men nå er jeg stort sett uggen/kvalm hele tiden, men jeg har de på likevel. Tør ikke ta de av tilfelle det blir verre da [emoji28]
Samme Her! XD

De har hjulpet meg også helt enormt! Jeg klarte å stå oppreist for første gang på en uke i går! :D i dag er jeg litt uggen igjen, men innså nettopp ar de sto for langt nede.. så jeg prøver :)

Må få kjøpt meg seaband ser jeg!

Back
Topp