Kvalme???

Heila

Gleder meg til å kjenne liv
Novemberlykke 2015
Flere som er sterkt plaget av kvalme nå?
Her begynte det for en uke siden, som er mye tidligere enn forrige gang,
og har blitt stadig verre de siste dagene :hungover::meh:

Jaaaa, det kom kastende på meg i går... :eek::eek: Kjennes ut som jeg har vært på en heftig fest som har vart i flere dager, samt forspist meg på julaften :hungover:

Kommer i bølger [emoji85] men er mye mer kvalm nå enn når jeg gikk med første! Da var jeg bare kvalm litt i uke åtte, ellers ingenting! Nå er jeg kvalm så og si hver eneste dag [emoji27] men merker disse bølgene begynner å være lengre og lengre [emoji28]

Jeg føler meg ganske normal jeg.. er 5+1 i dag.. skulle ønske jeg hadde litt symptomer :( Hvordan kvalme er dere? Er det liksom litt småkvalme, eller kaster dere opp? Jeg føler meg jo litt småuggen til tider, men ser for meg at det egentlig skal være mye verre :sorry:

Last edited:
Jeg føler meg ganske normal jeg.. er 5+1 i dag.. skulle ønske jeg hadde litt symptomer :( Hvordan kvalme er dere? Er det liksom litt småkvalme, eller kaster dere opp? Jeg føler meg jo litt småuggen til tider, men ser for meg at det egentlig skal være mye verre :sorry:

D skal vel ikke være verken det ene eller det andre, mange blir kvalme, mens noen er heldige og slipper unna, er ikke noe mer eller mindre gravid av den grunn[emoji6]
(Forrige svangerskap f.eks var jeg ikke kvalm, og inntil videre virker det ikke som det blir noe kvalme denne gangen heller)

I natt kastet jeg opp. så nå er det rett på Postafen. Gikk på det sist, men tenkte jeg skulle prøve uten denne gang. Dårlig idé!

D skal vel ikke være verken det ene eller det andre, mange blir kvalme, mens noen er heldige og slipper unna, er ikke noe mer eller mindre gravid av den grunn[emoji6]
(Forrige svangerskap f.eks var jeg ikke kvalm, og inntil videre virker det ikke som det blir noe kvalme denne gangen heller)

Virker bare som om alle opplever symptomer. Sist jeg ble gravid gjorde jo jeg også det. Ble f.eks vanvittig bilsyk, og puppene var så vonde at det var grusomt å dusje! :confused: Denne gangen hadde jeg kun litt symptomer før jeg testa positivt, men så har alt bare forduftet :sorry: rart med det, men man vil jo liksom føle seg litt dårlig :facepalm:

Jeg blir bare plutselig kvalm, må puste meg gjennom det og etter en liten stund kjenner jeg det trekker seg tilbake. Følger med en ekstrem hetetokt på disse bølgene i tillegg :confused1:yuck:

Ingen kvalme her enn så lenge [emoji108] har kun "tunge" og litt ømme pupper, samt er sinnsykt trøtt [emoji1354] Om jeg ikke hadde visst jeg var gravid så hadde jeg nok ikke merka så mye til det [emoji28]

Virker bare som om alle opplever symptomer. Sist jeg ble gravid gjorde jo jeg også det. Ble f.eks vanvittig bilsyk, og puppene var så vonde at det var grusomt å dusje! :confused: Denne gangen hadde jeg kun litt symptomer før jeg testa positivt, men så har alt bare forduftet :sorry: rart med det, men man vil jo liksom føle seg litt dårlig :facepalm:
Har det på samme måte, ønsker meg litt kvalme. Skal se vi er kjempe kvalme om etpar uker:wideyed:

Jeg er livredd for å bli kvalm, jeg. Forrige gang kom det ikke før uke 12, faktisk. Krysser fingrene for å slippe helt unna nå :happy:

Men dere som er eller har vært dårlige, hvordan har dere løst det med jobb osv? o_O

Småkvalm i dag altså. Føler meg skikkelig fyllesyk. Spiste potetgull til lunsj [emoji85] 4+6 her (eller 5+6 ut i fra siste mens)...

Ikke kvalm enda, er bare 4+2. Men vært ekstra trøtt... sist gang var jeg kvalm fra uke 6 til 13 ca. Måtte være delvis sykemeldt på det verste.

Fy fader. Nå ble jeg plutselig kvalm nå! Håper det er fordi jeg er trøtt og spiste et par sjokoladebitrester fra igår. Krysser fingrene for at det er borte i morgen

Jeg er kvalm konstant, føler meg rett og slett skikkelig fyllesyk. Kaster opp så og si hver dag, men har roet seg når jeg har fått spist. Men i dag kaster jeg opp ALT, kasta opp ca hver eneste time og ingenting holder seg nede :depressed::yuck: noen som har tips til noe å spise som roer kvalmen og holder seg nede? :confused004

Jeg er 5+0 i dag. Har siden 3+1 vært småkvalm dersom jeg ikke sørger for jevnt inntak av mat [emoji4]

Back
Topp