Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Jeg føler meg ganske normal jeg.. er 5+1 i dag.. skulle ønske jeg hadde litt symptomerHvordan kvalme er dere? Er det liksom litt småkvalme, eller kaster dere opp? Jeg føler meg jo litt småuggen til tider, men ser for meg at det egentlig skal være mye verre
![]()
D skal vel ikke være verken det ene eller det andre, mange blir kvalme, mens noen er heldige og slipper unna, er ikke noe mer eller mindre gravid av den grunn[emoji6]
(Forrige svangerskap f.eks var jeg ikke kvalm, og inntil videre virker det ikke som det blir noe kvalme denne gangen heller)
rart med det, men man vil jo liksom føle seg litt dårlig 

Har det på samme måte, ønsker meg litt kvalme. Skal se vi er kjempe kvalme om etpar ukerVirker bare som om alle opplever symptomer. Sist jeg ble gravid gjorde jo jeg også det. Ble f.eks vanvittig bilsyk, og puppene var så vonde at det var grusomt å dusje!Denne gangen hadde jeg kun litt symptomer før jeg testa positivt, men så har alt bare forduftet
rart med det, men man vil jo liksom føle seg litt dårlig
![]()

Husker den fyllesyk-følelsen! Sååå vanskelig å spise skikkelig mat når man har det sånn.Småkvalm i dag altså. Føler meg skikkelig fyllesyk. Spiste potetgull til lunsj [emoji85] 4+6 her (eller 5+6 ut i fra siste mens)...

noen som har tips til noe å spise som roer kvalmen og holder seg nede?