Kvalme

Wish43

Forelsket i forumet
Er det noen som har opplevd at kvalmen forsvant, for så og komme tilbake senere? Jeg var kvalm i uke 5-8, så ble den borte i noen uker før den kom tilbake i uke 11. Er 11+4 nå.

Jeg har det akkurat slik nesten, er nå 13+4 og fikk kvalmen tilbake for fullt for 1 uke siden. Hadde før forrige uke hatt minimalt med kvalme og oppkast i ca 2 ukers tid.

Så krysser virkelig fingrene for at jeg ikke har kvalme hele svangerskapet, men tviler på at jeg slipper unna [emoji52]

Har hatt det sånn ved alle tre svangerskap! 1-2 ukers pause rundt uke 11-12 før kvalmen kom tilbake og mer intenst før det har gått over igjen rundt uke 15-16.

Min forsvant da jeg var litt over ti uker, og kom tilbake for fullt noen få dager senere. Nå har den tatt flere dagers pause før jeg plutselig ble kjempedårlig i dag, så her går det litt opp og ned :)

Den roet seg i julen veke 10-11
Men er fult tilbake nå, tror det har kombinasjon med at jeg er så sliten.

Her forsvant den nesten helt litt før julaften (rundt 8-9 uker tro?) før den kom tilbake nå for ei drøy uke siden.. Men nå verst på kvelden da, og da går jeg bare å legger meg så slipper jeg unna :P

Back
Topp