Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Er det noen som har opplevd at kvalmen forsvant, for så og komme tilbake senere? Jeg var kvalm i uke 5-8, så ble den borte i noen uker før den kom tilbake i uke 11. Er 11+4 nå.
Jeg har det akkurat slik nesten, er nå 13+4 og fikk kvalmen tilbake for fullt for 1 uke siden. Hadde før forrige uke hatt minimalt med kvalme og oppkast i ca 2 ukers tid.
Så krysser virkelig fingrene for at jeg ikke har kvalme hele svangerskapet, men tviler på at jeg slipper unna [emoji52]
Har hatt det sånn ved alle tre svangerskap! 1-2 ukers pause rundt uke 11-12 før kvalmen kom tilbake og mer intenst før det har gått over igjen rundt uke 15-16.
Min forsvant da jeg var litt over ti uker, og kom tilbake for fullt noen få dager senere. Nå har den tatt flere dagers pause før jeg plutselig ble kjempedårlig i dag, så her går det litt opp og ned
Her forsvant den nesten helt litt før julaften (rundt 8-9 uker tro?) før den kom tilbake nå for ei drøy uke siden.. Men nå verst på kvelden da, og da går jeg bare å legger meg så slipper jeg unna