Kvalme

Har ikkje direkte slitt med da, men plutselig så blir eg kjempe kvalm og så går da fort øve igjen. Spesielt midt i dagen og på kvelden.

Åjada. Veldig kvalm i starten, bedre mellom ca uke 14-20 deretter kvalm igjen, men på langt nær så ille som i starten. Nå er det uansett ikke lenge igjen :) Varierer litt fra dag til dag og er som regel verst på kvelden.

Kvalmen er kommet på nytt nå. Reagerer på lukter mer enn i andre trimester og blir kvalm hvis det tar for lang tid mellom måltid. Legen min trodde det var urinveisinfeksjon fordi det ikke var vanlig å bli kvalm nå. Prøven var fin og jeg leser at andre også er kvalm nå så jeg bekymrer meg ikke så mye

Veldig kvalm igjen her. Kastet opp og ikke holdt på noen ting en uke nå :( Er kjempe sliten og lei. Var inne på føden i går for å få veske intravenøs og en sjekk! Er 37+2.

Er blitt småkvalm 4 kvelder på rad for tiden er litt redd for å få den ekstreme kvalmen tilbake :/

Jepp kvalm igjen her og. Kjipt for trodde jeg var ferdig med det etter 28-29 uker med hyperemesis! Men neida :P

Har tidvis vært litt kvalm og uggen den siste uka, noe av årsaken er sikkert den fæle halsbrannen. Satser på at det betyr at det ikke er så lenge til fødsel :dance008

Back
Topp