Kvalme

Firstimemother

Forelsket i forumet
Noen som har "ferdig" med kvalmen eller brystet er mindre ømme enn før?? Kjenner kvalmen går gradvis mindre enn de siste ukene

Kvalmen starta bra i uke 6-7, men nå er den nesten fraværende igjen, uke 8.. deilig det da :)
Brystene er også mindre ømme

Kvalmen er bedre, men den kommer og går. Periodevis i løpet av dagen. Har egentlig aldri hatt så ømme bryster, men de har vokst veldig og blodårene er fortsatt veldig synlige:)

Sist spydde jeg flere ganger om dager i over 20 uker, men nå er kvalmen nesten helt borte. Veldig fornøyd med det, egentlig :) håper den holder seg vekk!

Kvalmen kom ca. i uke 6/7. Er nå snart 9, og det har avtatt en del. Kjenner meg fortsatt uggen, spesielt på kveldstid, men det er ikke så ille. Brystene er litt mindre ømme, men det går litt opp og ned.

Kvalmen har avtatt mye, men regner med at den tar seg opp igjen snart, er 11+0 i dag...

Dere som har vært kvalme, har dere noen gode tips til hva som kan funke litt mot kvalme?

Er så kvalm at jeg sliter med og få i meg noe som helst fortiden

9+6 og kvalmen er going strong. Skikkelig skikkelig fyllasyk hver eneste dag på tredje/fjerde uka. Håper inderlig det skal bli bedre men tipper jeg har en god stund igjen siden det er så kraftig.

Dere som har vært kvalme, har dere noen gode tips til hva som kan funke litt mot kvalme?

Myyye søvn og hvile gjør det mer overkommelig her hvertfall.
Ellers kan man prøve akupunktur, noen mener B6 vitamin skal hjelpe, ingefær, reisesykearmbånd, ev. kan man jo snakke med legen om medisiner dersom det er så ille at man ikke får i seg næring.

Varmt vann med raspet ingefær og litt sitron. Det eneste jeg fikk i meg de første ukene

Nesten ikke vært kvalm siden søndag. Får plutselige kvalmebølger og brekker med innimellom, men går ikke kvalm hele dagen :D
Mindre ømme bryst også. Kan nesten glemme at jeg er gravid av og til :P men trøtt er jeg fortsatt da.

Åhh kanskje skulle ikke ha skrevet det hehe. Ble skikkelig kvalm ikveld (nå) :sorry: plutselig slå den tilbake. Watch what u wish for :wtf:

9+6 og kvalmen er going strong. Skikkelig skikkelig fyllasyk hver eneste dag på tredje/fjerde uka. Håper inderlig det skal bli bedre men tipper jeg har en god stund igjen siden det er så kraftig.
Skikkelig kvalme her også er 10+4 i dag og vært slik i ca.3-4 uker. Dårlig hele dagen og brekker meg mye. Håper det går over snart!

Back
Topp