Kvalme

Trultemor86

Elsker forumet
så her ligger jeg. Uke Nr 2 med kvalme. Kaster opp og er så dårlig! Var hos legen i går og han sykemeldte meg i to uker. Har lovet jobb at jeg kommer hvis jeg blir bedre før.
Heter Hypermesis ett eller annet. Det gøye var at legen har fått UL apperat og han ville teste d på meg. Men sa det var så tidlig enda at det var ikke sikker vi kunne se noe (6+5 i går). Men med en gang han satte den på magen min kom et liten knøtt som lignet på en ert frem med et bankende hjerte Utrolig Fascinerende! Såg tydelig plommesekken som forsvinner ila en uke når morkaken tar over.

Åh herlig med UL❤️ synd at du er er dårlig da :( samme her, skal til legen i dag!

Hurra for en liten spire med bankende hjerte! Men så kjedelig med kvalme! Jeg er også sykemeldt pga kvalme, men begynner å få noen bedre perioder ila dagen så vurderer å friskmelde meg litt for å jobbe hjemmefra. For å sitte på bussen til jobb er ren tortur! Håper du blir bedre snart du også! Det er utrolig slitsomt å bestandig være kvalm og måtte kjempe en indre kamp for hvert måltid! Forresten heter det hyperemesis gravidarum. ;)

Hei! Jeg er nå i min 3 uke med kvalme og oppkast. Begynner å virkelig tære på kroppen, ikke et minutt i løpet av dagen hvor jeg ikke er kvalm og vil kaste opp. Prøver å spise regelmessig, men det er ingenting som frister. Har dere noe som hjelper? Har fått kvalmestillende av lege, men hjelper ikke.

Hurra for en liten spire med bankende hjerte! Men så kjedelig med kvalme! Jeg er også sykemeldt pga kvalme, men begynner å få noen bedre perioder ila dagen så vurderer å friskmelde meg litt for å jobbe hjemmefra. For å sitte på bussen til jobb er ren tortur! Håper du blir bedre snart du også! Det er utrolig slitsomt å bestandig være kvalm og måtte kjempe en indre kamp for hvert måltid! Forresten heter det hyperemesis gravidarum. ;)
Ja det heter det jo ;) off det er slitsomt! Og såååå fint vær ute. Typisk :(

Hei! Jeg er nå i min 3 uke med kvalme og oppkast. Begynner å virkelig tære på kroppen, ikke et minutt i løpet av dagen hvor jeg ikke er kvalm og vil kaste opp. Prøver å spise regelmessig, men det er ingenting som frister. Har dere noe som hjelper? Har fått kvalmestillende av lege, men hjelper ikke.
Har ikke fått noe som hjelper. Bare sykemelding og beskjed om å holde meg i ro. Har svært lite lyst å ta noe mot kvalmen, men blir jeg værre så må jeg nok det. Lykke til og god bedring!

Back
Topp