Kvalme?!

Sviima

Forelsket i forumet
Har noen funnet noen fantastiske ting mot denna forbaska kvalmen? Tror jeg snart blir rar, kvalm 24/7 :( er i uke 13 nå, og håpa jeg skulle merke litt bedring, men den gang ei.. :( har prøvd det meste av tips egentlig, nor har fungert i 1time, noe har fungert 1 dag.. har igjen ingefær te og ingefær kapsler..
Ikke en gang reseptbelagte kvalmestillende gjør jobben sin :(

Har noen funnet noen fantastiske ting mot denna forbaska kvalmen? Tror jeg snart blir rar, kvalm 24/7 :( er i uke 13 nå, og håpa jeg skulle merke litt bedring, men den gang ei.. :( har prøvd det meste av tips egentlig, nor har fungert i 1time, noe har fungert 1 dag.. har igjen ingefær te og ingefær kapsler..
Ikke en gang reseptbelagte kvalmestillende gjør jobben sin :(
Joiner den :) tar gjerne mot tips!

Har følt meg litt bedre med syltet ingefær, den som en får til sushi. Spiser veldig lite i slengen da jeg ikke er sikker på hvor trygt det er.

Har følt meg litt bedre med syltet ingefær, den som en får til sushi. Spiser veldig lite i slengen da jeg ikke er sikker på hvor trygt det er.

Signerer denne, syns også det hjalp litt.

Men det som har vært best her, har vært å fått en god natts søvn. Legger meg veldig tidlig. Har vann på sia senga. Så kan drikke fler gange i løpet av natten. Å spise grove rundstykker med noe lett pålegg litt før jeg legger meg.

Har slitet selv med kvalme nå i 6 uker og oppkast. Til å med fått en del medisin , går på intravenøs og desverre kan ikke si det hjelper .
Er konstant kvalm, våkner midt på natta kvalm. Hadde kun 1 fin dag i den tiden her.
Mat og drikke er mine verste fiender. Til å med kan ta litt gulrot eller eple uten å brekke meg men drikke. Nei. .. Har testet masse og alt jeg funnet ut av tips og råd og des dere inne noe hjelper meg. Det her er slitsomt.

Jeg er på andre dagen med farris og eplejuice, blander ca 50/50.. Og det funker til en viss grad, tar det værste så jeg kan gjøre det jeg skal uten at resten av dagen blir ødelagt..
Kjøpte ingefærkapsler ista, så får vi se da, om det hjelper også :)

Back
Topp