Kvalme

lillefrokentrille

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Den siste tiden har jeg plutselig blitt så kvalm og uvel om nettene. Jeg våkner og er kjempe kvalm. Og til tider må jeg kaste opp. Er det normalt? Har vært veldig lite kvalm ellers i svangerskapet..

Den siste tiden har jeg plutselig blitt så kvalm og uvel om nettene. Jeg våkner og er kjempe kvalm. Og til tider må jeg kaste opp. Er det normalt? Har vært veldig lite kvalm ellers i svangerskapet..

Ja, det er normalt å bli kvalm på denne tiden (ikke alle som blir det). Barnet vokser mye, og hormonene bygger på :p
Men selvfølgelig, har du mye ubehag/føler at alt ikke er som det skal, så er no det greit å kontakte lege/jordmor :)

Samme her, spesielt på natt! Hadde det likt med de andre, tenker at det begynner å bli litt trangt inni der og at alt presses sammen og at man da blir uvel:(

Jeg også er mer kvalm igjen nå (uke 30).. :-/

Er også veldig kvalm, har vært det spesielt siste uken.. Sykt kjedelig for kastet opp til ca uke 22 pga hyperemensis.

Det har jeg også stusset på. Har følt meg mer sliten ellers også, og føler jeg blir fort kvalm hvis jeg ikke får spist på faste tider og gråter mye. Det var jo omtrent slik jeg var mellom uke 8-16... Hmm. Men godt å høre at det ikke bare er meg som føler meg "unormalt" :)

Ingen kvalme her men kan fort komme en "gulp" om magesekken er full og jeg bøyer meg dypt ;)

Jeg også er mer kvalm igjen nå uke 30+1
Merker det på morgenen eller når jeg legger meg om kvelden, og ligger på ryggen, eller på "feil" side...
Og om jeg er tom i magen

Back
Topp