Kvalme

Balder13

Flørter med forumet
Etter at jeg tippet 29 uke har jeg plutselig blitt utrolig kvalm. Jeg går rundt med følelsen av å kaste opp, og den eneste måten jeg får dempet det litt er å spise noe. Men ender jo da opp med å spise hver andre time!

Noen andre som plutselig har blitt kvalm etter å ha kommet i siste trimester?
 
Jeg er ikke kvalm og var ikke det sist heller i siste trimester, men vet det er normalt at noen blir kvalme i siste trimester, dette fordi fosteret vokser fort og hormonaktiviteten er stor, så de anbefaler å spise lite og ganske så ofte :)
 
Har også forstått at endel får kvalme i siste trimester. Har heldigvis sluppet unna det.
 
Jeg er ikke kvalm og var ikke det sist heller i siste trimester, men vet det er normalt at noen blir kvalme i siste trimester, dette fordi fosteret vokser fort og hormonaktiviteten er stor, så de anbefaler å spise lite og ganske så ofte :)

Stemmer, det har jeg også lest! :)
 
Jeg har også blitt kvalm (igjen). Var skikkelig kvalm de 12 første ukene og hatt pause til nå nylig. Nå er kvalmen tilbake som er utrolig kjedelig
 
Var skikkelig dårlig 1.trimester, bittelitt bedre i 2.trimester og nå i 3. har jeg måtte begynne med kvalmestillende tabletter igjen for å klare å holde nede litt av maten. :( Kvalme er noe dritt.
 
Har de siste 3 dagene blitt kvalm med en gang jeg legger meg ned. Varierer i styrke men jeg merker ikke kvalmen før jeg reiser meg opp igjen noen ganger. Er 34+1 idag.
 
Jeg ble det i siste trimester sist. Er ikke like ille nå, men spiser lite så magen er aldri full. Spiser jeg meg mett kan jeg fort bli veldig uvel. Begynner jo i bli ganske trangt i magen nå, og livmoren er jo veldig høyt opp, så har litt med det å gjøre og. Kan jo håpe på at magen synker litt snart og at det blir bedre plass, så blir det kanskje litt enklere å puste osv også :p
 
Back
Topp