Kvalme

Solmilla83

Glad i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
i går kveld begynte jeg plutselig å føle meg dårlig vondt i magen og kaste opp. Føler meg veldig uvell
Vet ikke om dette er svangerskapet eller noe annet. Var kun smoothie med eplejuice og en nutridring sånn næringstilskudd som kom opp. Dere andre som er kvalme hvordan er formen når dere e kvalme? Syns det er rart det kom så brått. Føler meg fremdeles rar og det skvulper i magen.

Kvalm, vondt i magen og kaster opp hele dagen..startet i uke 6. Fryktelig slitsomt.
Vanskelig å si om det er svangerskapsrelatert eller ikke nå, men fortsetter kvalmen er det nok det.

Kvalm, vondt i magen og kaster opp hele dagen..startet i uke 6. Fryktelig slitsomt.
Vanskelig å si om det er svangerskapsrelatert eller ikke nå, men fortsetter kvalmen er det nok det.

Er formen din litt sånn som den er når man har omgangssyke?

Jeg har vært plaget med kvalme og oppkast siden uke 5. Nå kaster jeg ikke opp noe særlig lenger, men føler nesten jeg er mer kvalm nå. Konstant kvalm akkurat som å ha omgangssyke som ikke gir seg :S
Dagenderpå-følelse rett og slett!
Vi får krysse fingerne for at det gir seg etterhvert som ukene går :)

Jeg er nå 8+4 kan kvalmen komme så seint? Trudde ofte det startet tidligere? Kom kvalmen brått hos dere?

Jeg er nå 8+4 kan kvalmen komme så seint? Trudde ofte det startet tidligere? Kom kvalmen brått hos dere?
Det er nok veldig forskjellig når den kommer. Noen slipper jo helt unna også ;)
Ja den kom ganske brått på her, men jeg var forberedt på det.

Jeg er i uke 10 nå og er veldig kvalm, må spise hver 2. time for å holde det i sjakk. Jeg var litt uggen før uke 9, men i uke 9 begynte det skikkelig for meg hvert fall.. Da jeg kastet opp første gang. Vi får håpe det snart gir seg igjen..

Kan være helt fin i d ene øyeblikket å plutselig mega kvalm kaster opp hver morgen

Kastet bare opp i går kveld ikke vært noe mer bare vond i magen nå og kvalm. Skvulper og bobler i magen

Kvalmen startet så smått for en uke siden for meg og, men siden fredag har den vært helt ekstremt. Har bare kastet opp en gang, men brekker meg stadig vekk, og raper og gulper. Fryktelig vemmelig :(

Jeg er mye kvalm og gulper som regel dersom jeg raper :confused:
Men jeg har ikke kastet opp enda *bank i bordet*

Hjelper å spise smått og ofte :)

Er litt redd for at det var den smoothien med kun jordbær og eplejuice som utløste det, at det ble for mye syre. Har vondt i magen

Jeg var sikkert kvalm fra uke 2 eller noe og kastet opp uten å vite at jeg var gravid...og nå i uke 9 er jeg ikke kvalm lenger...så var konstant kvalm og kastet opp i 7 uker

Et tips når det gjelder kvalme. Jeg har vært kvalm i mange uker, hver dag, stort sett hele dagen.

Fikk akupunktur på mandag, og har ikke vært kvalm siden. Helt magisk!

Jeg også er veldig kvalm og er i uke 11, spiser det jeg klarer og håper det bedrer seg snart:) god bedring!

Back
Topp