Kvalme

Iselin1405

Glad i forumet
Sensommerbarna 2016
Har kvalmen endelig gitt seg? Flere som opplever at kvalmen er bedre?

Er 9+6 og opplever at kvalmen har trukket seg fint tilbake, ikke helt, men jeg fungerer igjen! ☺️

Omtrent like langt som deg og opplevde noen dager med bedring, men så var det pån igjen dessverre....

Tidlig på dagen blir jeg ganske uggen men så lenge jeg klarer å spise litt regelmessig holder jeg kvalmen i sjakk. Er 7+0 i dag, var veldig veldig dårlig i begynnelsen av forrige uke.. :/ Håper det går over snart

Her henger kvalmen på fortsatt, men det er ganske varierende hvor intens den er. Kommer og går litt fra dag til dag egentlig.

Det vanskeligste er å finne mat som jeg ikke blir skikkelig uggen av etterpå. Veldig mye mat er både fristende og godt, men så litt etter jeg har spist blir jeg uggen og får en skikkelig ekkel ettersmak i bunnen. Og det kommer selv om jeg nesten kun spiser friske/lette/rene smaker - typ salater, frukt, knekkebrød med tomat, ristet brød med margarin. Jeg skjønner at jeg blir uggen etterpå hvis jeg heller nedpå en kraftig porsjon med rømmegrøt eller riskrem liksom. Men sure grønn epler? Det er litt rarere...

Kvalmen har gitt seg litt her.. Klarer å fungere som normalt igjen, Jippi! 8 uker i dag :happy:

Gleder meg så fælt til det forsvinner!!! Hadde helt glemt denne tiden her.. Forrige gang hadde jeg bare frem til uke 10, så 3 more to go :)

litt over 6 uker og er veldig kvalm hele dagen.
Veldig likt som med første.
Er veldig kvalm og kaster opp frem til 12/13 tiden. deretter er det veldig på og av resten av dagen. hjelper å gå tur, så nå blir det gjerne en ekstra lang tur på hundene hver dag. :)

Back
Topp