Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Vet her er en tråd om det men må bare spørre: noen som har tips som faktisl hjelper mot kvalme?,er uggen hele døgnet, ingenting hjelper, men er ikke kvalm nok til å kunne spy.. skikkelig irriterende og frustrerende! Alle gode tips mottas hjertelig!
Kjenner så godt følelsen... Sist hjalp det så godt å drikke blanding av farris og eplejuice, denne gangen hjelper det ikke i det heletatt... Har nå kjøpt ingefær å skal prøve å lage te av det. Skal gi en lyd hvis det fungerer eller er det spise lite og ofte, og ikke mye feit mat
Jeg er også uggen hele dagen, ikke kvalm nok til å spy men veldig ubehagelig likevel... Det som hjelper meg litt er å nippe til varmt vann med ingefær og sitron, eller farris&juice med isbiter
Har dessverre ikke så mye gode råd....sliter veldig med kvalmen selv. I dag er første dagen jeg ikke klarer noe annet enn å ligge på sofaen eller senga Det eneste som lindrer litt er te kokt på fersk ingefær, med sukker og melk. Og å spise ofte nok, men det begynner å bli en utfordring siden jeg ikke har lyst på noe som helst.