Kvalme...

kailin

Glad i forumet
Vet her er en tråd om det men må bare spørre: noen som har tips som faktisl hjelper mot kvalme?,er uggen hele døgnet, ingenting hjelper, men er ikke kvalm nok til å kunne spy.. skikkelig irriterende og frustrerende! Alle gode tips mottas hjertelig! :D

Kjenner så godt følelsen... Sist hjalp det så godt å drikke blanding av farris og eplejuice, denne gangen hjelper det ikke i det heletatt... Har nå kjøpt ingefær å skal prøve å lage te av det. Skal gi en lyd hvis det fungerer :) eller er det spise lite og ofte, og ikke mye feit mat :)

Jeg er også uggen hele dagen, ikke kvalm nok til å spy men veldig ubehagelig likevel... Det som hjelper meg litt er å nippe til varmt vann med ingefær og sitron, eller farris&juice med isbiter :-)

Ah, må kjøpe inn ingefær mao! :D verdt å prøve!,blir man ikke veldig sløv av postafen?

Har dessverre ikke så mye gode råd....sliter veldig med kvalmen selv. I dag er første dagen jeg ikke klarer noe annet enn å ligge på sofaen eller senga:confused: Det eneste som lindrer litt er te kokt på fersk ingefær, med sukker og melk. Og å spise ofte nok, men det begynner å bli en utfordring siden jeg ikke har lyst på noe som helst.

Back
Topp