Kvalme...

Zoooove

Forelsket i forumet
Kvalm når jeg spiser, kvalm når jeg ikke spiser...dette er fryktelig slitsomt altså! Noen flere som strever med kvalme som ikke gir seg samme hva? :p
 
Hjelper og spise litt hele tiden for meg. Spis litt rett før du blir kvalm. Men ikkje så mye at du blir kvalm av maten. Og spis deg du vil ha. Tørr mat er best. Eg brukte mye Seabands . Det tok den verste kvalmen hos meg :)
 
Jeg er på 5 dagen som sengeliggende, jeg har virkelig prøvd alt, men kvalmen og brekninger og oppkast gir seg ikke.
Jeg er så sinnsykt lei nå og begynner å bli passe desperat.
5 dager uten mat og føler meg helt tom.

Nå tror jo legen jeg har hypermesis (igjen), men slapp innleggelse da jeg får i meg nok drikke.

Men sagt klart ifra at dette kommer jeg aldri til å gå gjennom igjen, den kvalmen er virkelig helt forferdelig :(
 
Jeg er på 5 dagen som sengeliggende, jeg har virkelig prøvd alt, men kvalmen og brekninger og oppkast gir seg ikke.
Jeg er så sinnsykt lei nå og begynner å bli passe desperat.
5 dager uten mat og føler meg helt tom.

Nå tror jo legen jeg har hypermesis (igjen), men slapp innleggelse da jeg får i meg nok drikke.

Men sagt klart ifra at dette kommer jeg aldri til å gå gjennom igjen, den kvalmen er virkelig helt forferdelig :(

Uff...jeg skal ikke klage, skjønner jeg...jeg har det bare ubehagelig...
All ære til dere som orker dette med hypermesis! Håper du slipper dette snart, og at det roer seg! :Heartred
 
Samme her! Ingenting som fungerer... :(
 
Jeg er også mye kvalm på morgenen, og når jeg blir sulten. Sliter med svimmelhet også... Her går det greit så lenge jeg får i meg mat, men har nesten alltid pastiller eller tyggis i umiddelbar nærhet. Tyrkisk Pepper drops tar faktisk den værste kvalmen hos meg
 
Huff stakkars deg Flurri! Håper virkelig ikke det blir så ille! :(

Kvalm her og, men spyr ikke. Det verste er skallebanken og svimmelheten her.
 
Tok endelig etter en uke i kvalmehelvette å kontaktet legen for å få resept på prostafen! Å jammen funker det ikke og, kjenner jeg er uggen men 97% bedre enn jeg var. :) hurra.
Blir utrolig døsig og trøtt, men alt for å sleppe den værste kvalmen.
 
Blitt veldig kvalm de siste dagene. Skjønner ikke hvorfor det må komme i slutten av første trimester... Sist begynte det i uke7 og jeg ble sykemeldt i to mnd. Vil ikke det denne gangen!
 
Back
Topp