Kvalme

Noen blir dessverre kvalme hele døgnet. Jeg har litt av og på, men det kan komme når som helst i døgnet, mest morgen og kveld. Sist svangerskap sleit jeg veldig med kvalme hele døgnet. Du kan høre med legen din om kvalmestillende om du trenger det. Det er helt trygt for embryoet og letter litt for noen.

Ja jeg var kvalm hele dagen, kjøpte akupunktur bånd på apoteket og det har hjulpet

Kvalm heeeeele dagen. Spydde veldig mye en periode men nå er det mest brekninger. Mest kvalmestillende jeg har merket er å ligge dønn flatt. Det går å sitte bakoverlent også.

Spyr hvis jeg gjør for mye, feks hvis jeg skulle finne på å rydde på kjøkkenet eller støvsuge

Så her ser det jævlig ut m.a.o.

100% sykemeldt, håper det kommer seg snart

Jeg er! Har en streng lege, 40% sykemelding og ingen kvalmestillende :p men etter å ha vært kvalm i 5 uker, har jeg lært å kjenne etter når jeg virkelig må spy.

Har de siste dagene blitt ganske kvalm og dårlig. Men spyr ikke. Er nesten mer kvalm om ettermiddag/kveld enn på morningen.

Igår og idag har jeg vært kvalm så og si hele tiden.. Vært noen minutter der jeg har følt meg ok bare. Håper det går over for oss alle så fort aom mulig. Ikke lett å være kvalm hele tiden:wacky:

Jeg er! Har en streng lege, 40% sykemelding og ingen kvalmestillende :p men etter å ha vært kvalm i 5 uker, har jeg lært å kjenne etter når jeg virkelig må spy.

Ja det er jo forskjell på leger også, men hvis du føler behov for større sykemelding syns jeg du skal vurdere en annen lege. Er ikke godt og gå rundt med kvalmen hele tiden, og det hjelper faktisk å ikke gjøre noe! Da har jeg kvalmefrie perioder og orker å spise. Har til og med slutta å spy etter jeg fikk 100%, selv om det er nære på ganske ofte

Kvalm hele dagen i flere uker...begynner å bli litt bedre,kan ha noen pauser nå.er 10+2 i dag.

Ja det er jo forskjell på leger også, men hvis du føler behov for større sykemelding syns jeg du skal vurdere en annen lege. Er ikke godt og gå rundt med kvalmen hele tiden, og det hjelper faktisk å ikke gjøre noe! Da har jeg kvalmefrie perioder og orker å spise. Har til og med slutta å spy etter jeg fikk 100%, selv om det er nære på ganske ofte

Jaa, tanken har slått meg. Men det sitter litt langt inne da jeg nettopp har byttet. Er straks i uke 11 så jeg krysser fingre for at kvalmen slipper snart.

Back
Topp