Kvalme!

Liv31

Andre møte med forumet
Uke 7 i dag,og så sykt kvalm! Finnes det noe trøst i at d går over snaaaart!?! Må late som at alt er ok hjemme-de største barna skal ikke vite dette enda... slitsomt :(

Jeg prøver å se det gode i det, det betyr at kroppen produserer hormoner og at babyen vokser, men ja, det er hardt noen dager. Endte med at jeg måtte fortelle det til ungen vår, for jeg er dårlig til langt utpå natta og har veldig behov for å slappe av gjennom dagen.

Hjelper det å gå turer? Jeg lå på sofaen og ble kvalmere og kvalmere, men det hjelper mye å gå ut og bevege seg.

Takknemlig for at jeg slipper å ligge over doskåla,men slitsomt å skjule likevel! De største barna har en annen mor,og de løper bare å forteller d til henne dersom de får vite.. noe jeg ikke har lyst til enda. Jobber som hjelpepleier i hjemmesykepleien,og heldigvis mest kvikk på natten.. spiser epler når d er på d værste...

Ja jeg er helt ekstremt kvalm. Har vært konstant kvalm den siste uken og kaster opp 1-2 ganger om dagen, men jeg klarer ihvertfall å holde på noe. Begynner å jobbe i morgen ( har hatt ferie) å gruer meg så voldsomt! Vurderer å bare si ifra til jobben med engang, når jeg sa ifra i forrige svangerskap tok de ekstra hensyn og jeg fikk ta meg en pause når jeg følte jeg trengte det. Men ... Har ett lite håp om at det blir bedre snart. Forrige gang dempet kvalmen seg i uke 13 :)

Var ikke like kvalm med nr 1.. kunne telle på ei hand de dagene jeg var kvalm da. Må vel si ifra på jobben her å,men jobber mest om natta og til nå har d gått greit (rolige vakter) ...

Føler med deg. Sliter selv med småkvalme hele dagene, ingen matlyst og brekker meg av alt av lukter. MEN, har heldigvis ikke kastet opp enda.. "krysserfingrene"

Ga seg uke 13 sist, nå er jg ennå verre enn sist, så blir noen lange uker..... Det er jo heldigvis stort sett ett godt tegn får trøste oss med det:)

Back
Topp