Kvalme..

mimma1

Glad i forumet
Sikkert fler som sliter med det? Jeg har endelig funnet noe som hjelper for meg, sea band fra apoteket. Hjalp etter kort tid, og jeg har vært sengeliggende pga kvalme. Lykkens dag :)
 
Jeg er kvalm og trøtt. Farris hjelper mot kvalme..
 
Her funker sprite, jordbærmelk eller vannmelon... Funka cirka elendig å prøve å holde det hemmelig på jobb, sånn siden jeg er så kvalm at jeg knapt klarer å prate i tlf, og at jeg smugspiser vannmelon hele dagen...
 
Jeg har også kjøpt meg sånne kvalmearmbånd i dag. Er spent på å ha de med på jobb i morgen. Var en vanskelig dag i dag. Ellers tygger jeg i skjul på saltstenger og mintdrops...
 
Er kvalm hvis jeg er er sulten. Eller hvis jeg er tørst. Eller hvis jeg spiser for fort. Eller hvis jeg legger meg ganske mett. Eller hver morgen... Har ikke spydd enda, men har vært nære noen ganger, blir verre for hver dag! Når jeg kjenner kvalmen nærme seg så tar jeg et glass sur brus. Det lindrer litt. Fanta lemon er super.
 
Ja den kom for fullt her etter 7 uke. Blæh. Er småuggen hele dagen og slapp. Og alle lukter trigget den
 
Back
Topp